WiFiGamer Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 jag tror att det va på www.reklam som det stog i om att man kunde få boo. är det sant? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 nej man kan få 25 karaktärer på den europeiska och ingen av dom är boo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Man kan få lika många karaktärer på alla versioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 nä på japanska kan man få sonic tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 nä på japanska kan man få sonic tror jag Kan ingen fatta?? Det finns bara 25 karaktärer, Ingen Toad, Koopa, Sonic, Tails mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 det e enkelt att klippa ut en sonic frrån nått annat spel o klistra in den i en SSBM bild. sen e den bara o lägga pp den på internet o skriva under. "HAHA LOOOOOSERS. JAG HAR FÅTT SONIC" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 men nån sa det i alla fall här på fuska.... ok sluttjafsat om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Dom enda mega gubbarna jag visste att man kunde få e Master Hand o Giga Bowser fast dom behövde man nån speciell skiva till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 http://www.fuska.se/gamecube_fusk/super_sm...lfusk-2935.html å bläddra ner lite så ser ni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Dom enda mega gubbarna jag visste att man kunde få e Master Hand o Giga Bowser fast dom behövde man nån speciell skiva till. Action Replay disk grejs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 http://www.fuska.se/gamecube_fusk/super_sm...lfusk-2935.html å bläddra ner lite så ser ni Nästan alla fusk på den här sidan e falska -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevanini Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) En gång läste jag om nån som trodde att man kunde få handen genom att klara adventure på very hard med kirby utan att bli av med några continues först trodde jag på det(lol)men sen såg jag att det bar var en trofe och att man bara behöver klara hard eller very hard med vilken gubbe som helst Synd det hade varit kul att ha den gubben Redigerat 13 April 2006 av Kevanini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg