Gäst newnameguy Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) Jag undrar om det finns ett program (inte tillägg). Som kan spara all chatt från msn, OCH det viktigaste, autosvara när jag är borta. gärna med fler funktioner ;) EDIT: Jag vet att msn kan spara alla chatt. men ändå Redigerat 13 April 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pcman Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) Jag undrar om det finns ett program (inte tillägg). Som kan spara all chatt från msn, OCH det viktigaste, autosvara när jag är borta. gärna med fler funktioner ;) EDIT: Jag vet att msn kan spara alla chatt. men ändå Hej!Det finns att hämta "MSN Plus 3"! Där kan du ställa in autosvar om du vill! Adressen är MSN Messenger Plus 3.63.148 När du kommit in på sidan hittar du en "HÄMTA MSN MSG 3 NU"! Hoppas det funkar bra! PS. Finns en massa andra funktioner i msn msg plus 3! På sidan du hittar ladda hem hittar du även information om MAN MSG PLUS 3! DS. Hoppas du inte menar att detta är ett tillägg!!! Lycka Till /PCMAN :student: Redigerat 13 April 2006 av pcman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 hur är det man gör för å lägga in många olika autosvar ? som t. ex första gången någon skriver så säger man: jag ä inte här.. , o sedan andra gången samma persson skriver säger man : jag är inte här sa jag ju !! ... hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 man kan ju göra egen med flash och lägga in på nåt kontigt sätt med en kompis gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Det är detta ni söker tror jag http://www.msgplus.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Installera inte msn plus för allt i världen, när jag gjorde det fick jag virus på en gång å dator började leva sitt egna liv ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 snyggt uttalande :P <---- stavning?? får man virus av msn plus 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Ja jag skulle inte riskera det. Föresten så finns det ju ett alternativ i msn 7.5 som man kan klicka i "spara mina konversationer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Annars kan man ju faktiskt välja att inte gå med på avtalet som inte ska behövas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 jag sa att jag vill autosvara... men jaja ska ta bort det. tack för tipset >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Mm det är autosvars funktion i MSGplus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Mjo, och en trojan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.