Aegzor Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Hur gör man så att en pokemon får max i "happiness".????? Tex. För att en eevie ska bli en umbreon/espeon, eller en golbat ska bli en crobat, ni vet va ja menar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Träna dem. Om de vinner över en Pokémon får de happiness. Om du lägger de i en PC så går happiness ner. Om de förlorar minskas happiness. Var snäll mot den och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 ok, så man behöver inte ge den en massa protein, zinc å sånna saker då eller ?? för ja vill gärna ha en Crobat, går de bra om man ger en Golbat en exp. share och träna den på de viset ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 nää men jag har en Crobat och jag bara tränade den så utvecklades den...ett tips ge den pokeblock... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Skulle du bli glad om nån satte en hjälm på ditt huvud och sen sprutade dig med en massa saker medans hjälmen tjänar EXP? Skulle inte jag bli. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 ok, ja bara undra men e de nån som vet var de finns pokemon som e svaga mot "golbat" i lv. 35-40 eller nåt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag vet inte men du ska ge den protein, Zink och "kärlek" (tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maximus93 Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 ge den hp up och sånt och du kan träna den med EXP.SHARE för det gjorde jag och min utveklades i 34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 men e de nån som vet var de finns pokemon i lv 35-40 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Pokémon Ruby! e de ingen som vet var de finns pokemon i lv. 35-40 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
banarne Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag är inte säker men jag tror att VATTEN är svaga mot löv pokemon. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg