hoppetosse Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Akta er för habbo! man blir beroende och börjar messa och ringa in, man slösar en massa pengar, (min kompis slösa 500!), var försiktiga! Förresten är det inge bra spel! Hälsningar: Jag vet hur det är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 inget nytt det där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 de va me på PLUS på SVT1 en ggn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Habbohotell suger så j*vla hårt att det inte ens går att förklara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Habbohotell suger så j*vla hårt att det inte ens går att förklara.. Förklara varför du inte gillar det. Jag blev beroende så jag hyrde nån "kompis" jag mött på habbo att räkna ut hur mycket mynt mitt rum innehöll. resultatet blev över 500 kr värda mynt. De som är nyfikna på vad det är. Ta varningen på allvar och SPRING FÖR LIVET!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 jag såg de plus avsnittet.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 När var det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 palla habbo när man har tibia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 f*n tibia söker... men det är bätre för det kostar ej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Det är rent idiotiskt att spendera massa pengar på ett spel som Habbo -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Spelade habbo innan jag blev portad där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Det kostar bara massa pengar. Allt kostar rikitiga pengar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg