Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Det är rent idiotiskt att spendera massa pengar på ett spel som Habbo -.- Lika idiotiskt att spendera ca 100 kr/mån på WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Ja spelar inte wow i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) Det är rent idiotiskt att spendera massa pengar på ett spel som Habbo -.- Vad har WoW med habbo och göra? World of Warcraft är iaf ett bra spel till skillnad från Habbo m.m.. Edit: Stavfel. Redigerat 15 April 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Det är rent idiotiskt att spendera massa pengar på ett spel som Habbo -.- Det jag menade är att det är idiotiskt att betala pengar för att spela ett spel, med undantag för när man köpte spelet. Sen gillar jag inte WoW eller Habbo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Ja, men WoW är ett spel som gjorts mycket bättre än Habbo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Det kostar bara massa pengar. Allt kostar rikitiga pengar! håller med.. rekomenderar att ni inte gör en som kallas "habbo" på dears hemsida. När ni väl börjar kommer ni att börja ringa in.. jag har själv slösat bort 1700 :- på det dära spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Det kostar bara massa pengar. Allt kostar rikitiga pengar! OH MY GOD!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 500kr...lite min kompis 2000kr han blev bannad 2ggr sen fortsätter han spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 dessutom fick jag roller,basketkorg,digital tv,m.m. otan att betala ett öre ett tips är att sluta spela habbo det är så dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) Det suger! Förr tyckte jag det var bra, men nu tycker jag inte det. Det är kanske nån slags hypnos. Redigerat 18 April 2006 av Fusk Katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Spelade habbo förr, slösade ganska mycket pengar, f*n det är något jag ångrar mest.. Kunde säkert ha köpt en värsting cykel eller nått för dom pengarna, nu har jag slutat sen några år tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Spelade det ett tag men slutade sen som tur var hann jag inte slösa några pengar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg