Hoppa till innehåll

Felmeddelande

neVah

Rekommendera inlägg

ibland när ja sitter o grejar med photoshop så kommer de upp ett meddelande med rubriken "microsoft internet explorer"

oså står det

Det finns säkerhet sårbarhet från bloodhound, vi rekommenderar dig att LADDA NER ett av säkerhetsprogram för att avhålla malware smittor.

rör det sej om ett virus? har inte vågat trycka på ja, utan har hela tiden avbrutit...

hjälp! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

skulle inte klicka ja! låter som virus

har du månne crackat ditt photoshop så som mnga andra gör, eller har du köpt det fö rena pengar?

om du har crackat det så avinstalera genast!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nä nu har jag märkt att det inte har med ps o göra...

och mihker, det är sisådär halvköpt, min kompis pappa hade köpt de till sitt jobb, och jag fick låna det av honom... har kopierat in det, och använder bara en annan cd-key jag såg nån lägga upp här på fuska...

(lr om de va .nu...?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, så går det om man är inne på massa tutorials hemsidor. (Observera att du är inne på en tutorials när det kommer upp (?))

Gå och töm dina temporära filer, och ladda ner Ad-aware på: http://www.download.com/3001-8022_4-10399602.html

Uppdatera programmet och kör igenom hårddisken.

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...