neVah Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 ibland när ja sitter o grejar med photoshop så kommer de upp ett meddelande med rubriken "microsoft internet explorer" oså står det Det finns säkerhet sårbarhet från bloodhound, vi rekommenderar dig att LADDA NER ett av säkerhetsprogram för att avhålla malware smittor. rör det sej om ett virus? har inte vågat trycka på ja, utan har hela tiden avbrutit... hjälp! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 skulle inte klicka ja! låter som virus har du månne crackat ditt photoshop så som mnga andra gör, eller har du köpt det fö rena pengar? om du har crackat det så avinstalera genast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Det är ett farligt virus! Ta bort det genast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 hmm låter inte som virus uten som spyware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Det låter som ett virus, men kommer det bara fram när du håller på med Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Det låter som spyare, Virus säger inte åt dej att ladda ner, det laddar ner själv.. (iaf det vi har fått :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 nä nu har jag märkt att det inte har med ps o göra... och mihker, det är sisådär halvköpt, min kompis pappa hade köpt de till sitt jobb, och jag fick låna det av honom... har kopierat in det, och använder bara en annan cd-key jag såg nån lägga upp här på fuska... (lr om de va .nu...?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) Installera detta http://fileforum.betanews.com/sendfile/104.../spybotsd14.exe och uppdatera programet och scanna datorn. Sen är Malware spyware.. :blink: Redigerat 14 April 2006 av Ace nr.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 oww japp garanterat spyware! men klicka INTE på ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 det brukar komma upp nått sånt skit för mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) Haha, så går det om man är inne på massa tutorials hemsidor. (Observera att du är inne på en tutorials när det kommer upp (?)) Gå och töm dina temporära filer, och ladda ner Ad-aware på: http://www.download.com/3001-8022_4-10399602.html Uppdatera programmet och kör igenom hårddisken. Redigerat 15 April 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Ad - Aware är ju bara skit, den tar bara bort cookies, ingenting annat ! Ladda ner typ, Nod32 eller något sånt, fast jag tror att Nod tar bara bort virus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.