Boffaroffe Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Ad - Aware är ju bara skit, den tar bara bort cookies, ingenting annat ! Ladda ner typ, Nod32 eller något sånt, fast jag tror att Nod tar bara bort virus ? Ja...Vem har sagt att det är ett virus han har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Men förstår du inte vad jag menar ?! Ifall han nu har Spyware, så ska han inte skaffa Ad - Aware, eftersom den suger, den hjälper inte till ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Ska du ta bort Spyware ska du inte använda Ad-Aware, det tar bara bort virus och även om den hittar Spywaren så kan Ad-Aware inte ta bort den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Svar på till ditt inlägg ( Off - Topic ) : Ad-Aware tar inte bort virus, den ska tydligen ta bort Spyware, men den tar bara bort Cookies, har själv haft den. Nod32 är bra för att ta bort virus. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Ad-aware tar bort spyware om man har något men sök med Spybot det ska hitta allt om du har uppdaterat det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Ad - Aware är ju bara skit, den tar bara bort cookies, ingenting annat ! Ladda ner typ, Nod32 eller något sånt, fast jag tror att Nod tar bara bort virus ? ja nod32 har jag, och det funkar faktist väldigt bra för att ta bort virus. Ad-aware tar bara bort cookies och andra skräp mappar. Rekomenderar nod32 som fusion sa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.