mag_net_ Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) Nu gäller det att hålla i pengarna.. För det sägs att The Legend Of Zelda Twilight Princess Släpps ut i slutet av april.. Jag Har hört att de har jobbat med spelet sedan 2003 så det är säkert sevärt. jag har beställt spelet redan från webhallen. Min kusin och hans kompis vann en onlineTävling , så de fick komma och provspela spelet innan lagringen. ballaste spelet han någonsin kört. Jag däremot köpte gamecube nyss , och andledningen att jag gjorde det var just det spelet.. Spelet är i princip som Zelda Oot. .Spelhandling. Skuggan från onskan sträcker sig lånsamt från hjärtat av hyrule till dems lugna börderland. En ung alvBonde Kallad link hjälper till att försvara sin by . Hjälp link att besegra Onda varelser med fruktanfärda kapabelheter och led honom genom knipiga faror för att rädda hyrule från ondskan. Redigerat 13 April 2006 av mag_net_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevanini Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 de skall flytta till september jag tror det är för att vänta och släppa det tillsammans med nya intendo revolution men det ska även släppas till gamecube det är jag 99,999999999999999% säker på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Lika bra att de släpper det till revolution, bättre grafik. Inte för att grafiken spelar någon roll i zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Det var ett tag sedan det informerades om att man ska kunna använda revolutions kontroll till spelet, men det ska släppas till Gamecube. Detta ska ske till julen. Förhoppningsvis får vi ett specifikt datum på e3-mässan som går av stapeln om nästan tre veckor i Los Angeles. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 undra när demot kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mag_net_ Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag fick mitt igår (beställde från Amerika. jag tipsar er att göra de med.. Beställ från Amerikanska game... Obs! Det kostar dubbeslt så mycke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 fast det kan hända att man kan beställa demot på nintendo.se senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag fick mitt igår (beställde från Amerika. jag tipsar er att göra de med.. Beställ från Amerikanska game... Obs! Det kostar dubbeslt så mycke kostar det 1200!? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mag_net_ Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 kostar det 1200!? :blink: <{POST_SNAPBACK}> MM , det kan tillomed kosta mer.. frakten ungrfär 400 kr , transport , lagring. ungefär 900 kr.. plus spelet hehe, jag betalade 1859 kr (VÄRT PENGARNA) puh., =) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag vet redan i princip allt om spelet. Det var ingen nyhet direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 undrar hur spelets svärds tekniker skulle se ut som tex i ww när han gör lite andra attacker ibland eller e det de vanliga attackerna i Oot och MM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag tycker att det ska komma grunattackerna från oot och mm + lite nya attacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg