Boffaroffe Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Hur startar jag Steam i offline mode? När det kommer upp att jag ska skriva in acc och pass etc så hittar jag inget :S Enda sättet jag känner till är att dra ur nätverkskabeln. Dett kan bli riktigt irreterande när man håller på med något annat under tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Vad jag vet så går det inte starta Steam i offline-mode om programmet känner av en internetanslutning. Enda sättet är väl att vara ifrånkopplad internet? (OffT, varför ska du starta det i Offline-mode? :S) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 oh jo det går! Om jag startar datorn och inte ansluter till internet på ett tag, så kommer det ett steamförster upp där det står: "Do you wanna start Steam in a offline mode?" eller något liknande. Då är det bara att trycka på ok. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Man ska kryssa i "Save Password" och logga in.. då ska det funka att logga ut sedan starta steam utan internet osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 gör en genväg på skrivbordet till din Anslutning till lokalt nätverk så kan du inaktivera anslutningen. ingen bra lösning men kanske bättre än att rycka kabeln. såvitt jag vet går det inte om du har en intrnetanslutning, har aldrig lyckats iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag vet! :) Om du har brandvägg eller nått sånt kan du väl pröva att blockera steam den gången!? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg