Xynthiar Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 nej, vafan stå för vad ni har skrivit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Men om man gör dubbel eller trippel inlägg när datorn dampar sig,är det inte bra att man kan ta bort inlägg då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) Ja, istället för att skriva EDIT så kan man bara ta bort dom Redigerat 22 Juni 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Detta är en mycket dålig idé enligt mig. Om man måste ha en "Ta Bort knapp" så skulle det vara bättre att lägga till en brevid ändra knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Var skulle "Ta Bort Knappen" annars vara? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Tycker att det är en dålig ide, och tycker också att ämnet har spårat ut totalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 mm jag tycke också iden är väldigt dåligt som jag tror har skrivit förut men man får stå för vad man har skrivit..! som admin wehe sa tror jag det var.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag tycker inte man ska ta bort inlägg om det inte är viktigt. För då förlorar man bara fler inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag tycker inte man ska ta bort inlägg om det inte är viktigt. För då förlorar man bara fler inlägg. inte för att jag försvarar iden, men jag tror inte att man skulle förlora inlägg. Skulle vara enormt jobbigt för fuska då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Men om man gör dubbel eller trippel inlägg när datorn dampar sig,är det inte bra att man kan ta bort inlägg då eller? Hört talas om knappen ANMÄL!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.