jag har en idé, som redan finns på vissa andra forum.. Men jag tror iaf inte det finns här. Ta bort inlägg, som brukar finnas vid "ändra" knappen. Så man kan ta bort ett inlägg man har skrivit ;) Vad tycker ni om det?
Ta Bort Inlägg?
Det tycker jag att vi låter moderatorerna sköta istället.
Jag tyckte det var en ganska bra idé.
Fast det är ju admins sak att bestämma.
Men detta forum stöder väl inte sånna funktioner ? eller är jag helt ute å cyklar :S
Varför ska man ta bort sina inlägg? Totalt onödigt faktiskt.
Stå för det ni skriver!
Det är väl lika bra att ändra inlägget och skriv [EDIT]?
Dåligt, man kan ta tillbaka bud och sådant då. Vill du ta bort ditt inlägg, så anmäl det. ;)
skit i det då, jag tycker det borde finnas.
Admin kan ändra det i Admin CP om han vill (han har väl använt IF när han gjort forumet?)
men det blir väl lite konstigt i en tråd om nån har svarat, sen har en annan svarat, och så tar den SOM SVARADE I MITTEN BORT SITT INLÄGG!
edit: capslock gick på, men orkade inte ändra :P
↗ till inläggetHan kan ändra det, ja, men det är inte IF (Invisionfre*), det är Invision Power Board (IPB).Admin kan ändra det i Admin CP om han vill (han har väl använt IF när han gjort forumet?)
men det blir väl lite konstigt i en tråd om nån har svarat, sen har en annan svarat, och så tar den SOM SVARADE I MITTEN BORT SITT INLÄGG!
↗ till inläggetAdmin har INTE gjort forumet, det är nerladdat/köpt.Admin kan ändra det i Admin CP om han vill (han har väl använt IF när han gjort forumet?)
Varför skriver du ett inlägg du sedan ska ta bort? Finns ingen större anledning.
↗ till inläggetPrecis det som gjordes när man kunde tabort inlägg... därav finns det inte kvar.Dåligt, man kan ta tillbaka bud och sådant då. Vill du ta bort ditt inlägg, så anmäl det. ;)
Det är ju en bra idé, om sidan hänger sig och man råkar göra trippel inlägg <_< då är det ju bra om man bara kan ta väck dem.
Det finns bara nackdelar med en sådan här funktion. Om man kan ta bort inlägg då hade man kunnat bråka med någon och skriva mycket skit och sedan bara ta bort inläggen och så får man ingen varning, det skulle inte vara bra. Om man nu tvunget måste ta bort ett inlägg och har anledning till det kan man anmäla inlägget. Moderatorerna är ju aktiva så...
Men man kan ju införa en regel om att inte ta tillbaks bud? Om man kan ordna så att någon har koll i just fuskamynt forumet?
Jag kan inte fatta att det inte finns. Jag tycker självklart man ska kunna ta bort sina inlägg.
Äh, det räcker med Anmälkanppen..
orka ta bort sina inlägg det är en ganska dålig ide
↗ till inläggetorka ta bort sina inlägg det är en ganska dålig ide
Varför?