Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Kalle vem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (Tibbe @ 02/02-2004 21:02:01) Min Idol är Tom Brady i New England Patriots ( amerikansk fotboll ) ok i spel värden Link Offtopic:Spelar du amerikansk fotboll? O_o isåfall vilket lag? Jag spelar i Solna chiefs. On topic: Min idol i verkligheten är Warren Sapp i Tampa Bay Bucaneers ( amerikansk fotboll) och i spelvärlden är det nog Master Chief ;D nJA ... jag spelar inte men jag kollar på det varje gång det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Mina är the beatles! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (Bloko @ 01/02-2004 20:25:47) Min är Raúl. Nr. 7 i Real Madrid forwarden han är såååå bäst asså! I spelvärlden är det Solid Snake. Han har cool röst, coolt "hej-vinkning" o.sv. I vad ska det vara? kan det vara allt eller? Bokstaven "I". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Zach de La Rocha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Idol betyder avgud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 min är nog Akira Toriyama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.