Gäst Yantra Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) snälla någon lås tråden avan funkar hos far men inte hos mor Redigerat 25 April 2006 av death-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Tryck på F5 efter att du uppdaterat avataren så syns den. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) edit:Det funkade inte :( Redigerat 15 April 2006 av death-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 edit:Det funkade inte :( Det borde det göra. När du precis har laddat upp di avatar tryck på F5 (Längst upp på tangent bordet INTE bokstaven "F" och 5) eller uppdatera sidan (ska synas längst upp på webbläsaren). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Öh, hur ser avataren ut? Är den röd med en elgitarrist eller? i så fall är den redan uppladdad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Elgitarrist ?, är det inte ett vapen han håller i sin vänstra hand ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) För att DU/vissa andra ska kunna se den måste du tömma dina cookies. Redigerat 15 April 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 För att DU/vissa andra ska kunna se den måste du tömma dina cookies. För mig räcker det att uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) För att DU/vissa andra ska kunna se den måste du tömma dina cookies. ok tack ragnarök edit:vafan det funkar frotfarande guide elr nåt ack :huh: Redigerat 15 April 2006 av death-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 ser ut som gubben håller i ett hagelgevär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) jag ser det tidnings-rubrikerna framför mig *Hagelgevär, nya generationens elgitarr, vilket ljud... vilken känsla!* *Back to topic* fick du det att fungera death-man? Redigerat 16 April 2006 av Admin wehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Jag har samma problem och jag kan inte se death-man's avatar :huh: Vad kan felet vara? EDIT:Jag har tömt mina cockies. Redigerat 16 April 2006 av Impulze^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.