Xynthiar Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jag ser den, använder du IE? för det gör jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jag ser den, använder du IE? för det gör jag ;) Jag använder FF fast när jag bytte till IE kunde jag fortfarande inte se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jag använder ie jag med hur f*n tömmer man cookies? offtopic=Det är ju gubben från doom ser ni väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Verktyg - internet-alternativ - Ta bort cookies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Verktyg - internet-alternativ - Ta bort cookies! ok jag har gjort det nu men det funkar fortfarande inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Men nästan alla ser den ju, du har prövat att uppdatera precis efter att du bytt avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ja det har jag men jag ser fortfarande inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Kan det vara att han har fel format ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) nej den är i gif edit:för er som inte kan se den så är det denna Redigerat 17 April 2006 av death-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag ser den den är uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 När du uppdaterat avataren och det kommer: "vänta medans vi flyttar dig" tryck inte på "(eller klicka här om du inte vill vänta)" då blir den konstig ( iaf för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag ser den.. Har du IE 5.0 +? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.