Gäst Yantra Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Är det någon som vet en bra gratis sajt där man kan lära sig grunderna elr delar av c++? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Är det någon som vet en bra gratis sajt där man kan lära sig grunderna elr delar av c++? Har du sökt på google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 ja hittar inga bra :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Jag vet en sida som förklarar lite grunder, kommer inte på adressen nu, ska försöka leta fram den. EDIT: Hittade en, men inte den jag sökte: cplusplus.nu, där måste man vara medlem för att kunna läsa kurserna. fortsätter att leta... EDIT2: Hittade en till, fortfarande inte den jag sökte: www.infa.abo.fi/~chakie/kurser/c++/html/book1.html, du måste nog kunna lite om programmering innan du läser detta. EDIT3: www.pellesoft.se/area/articles/article.aspx?artid=627 Redigerat 16 April 2006 av TechnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 danke ska kolla upp dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Men det finns en till (den jag tänkte på från början), de ska väl vara på svenska annars så vet jag fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 de ska vara på svenska ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Ska fixa fram adressen till den sista sidan i kväll tror jag. Om du skulle läsa igenom sidorna så akn du väl skriva vilken som är bra (lätta att förstå) så slipper jag kolla upp dem, jag har tänkt att lära mig C++. EDIT: Hittade en till och tror att den jag tänkte på från början var en av de som jag skrev i förra inlägget. Strunt samma, du har ju ändå en hel del sidor. Här kommer den sista: blinkenlights.se Redigerat 16 April 2006 av TechnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TermEral Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 som jag sagt förut man måste själv ha viljan jag skulle kunna rada up massor av sidor men ser ingen mening med detta ta en sida och LÄS. förslags vis så lär du dig engelska så du inte är så bunden till det lilla utbud som finns på svenska. bibloteket har många bra böcker om du så måste använda svenska. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 vad är: C++ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 http://www.pixel2life.com/tutorials/Cpp_General/All/ den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.