Hoppa till innehåll

C++

Gäst Yantra

Rekommendera inlägg

Jag vet en sida som förklarar lite grunder, kommer inte på adressen nu, ska försöka leta fram den.

EDIT: Hittade en, men inte den jag sökte: cplusplus.nu, där måste man vara medlem för att kunna läsa kurserna.

fortsätter att leta...

EDIT2: Hittade en till, fortfarande inte den jag sökte: www.infa.abo.fi/~chakie/kurser/c++/html/book1.html, du måste nog kunna lite om programmering innan du läser detta.

EDIT3: www.pellesoft.se/area/articles/article.aspx?artid=627

Redigerat av TechnoX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska fixa fram adressen till den sista sidan i kväll tror jag. Om du skulle läsa igenom sidorna så akn du väl skriva vilken som är bra (lätta att förstå) så slipper jag kolla upp dem, jag har tänkt att lära mig C++.

EDIT: Hittade en till och tror att den jag tänkte på från början var en av de som jag skrev i förra inlägget. Strunt samma, du har ju ändå en hel del sidor. Här kommer den sista: blinkenlights.se

Redigerat av TechnoX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som jag sagt förut man måste själv ha viljan jag skulle kunna rada up massor av sidor men ser ingen mening med detta ta en sida och LÄS.

förslags vis så lär du dig engelska så du inte är så bunden till det lilla utbud som finns på svenska.

bibloteket har många bra böcker om du så måste använda svenska. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...