TermEral Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 gjör ditt spel. om du har det för privat bruk så kommer dom alldrig veta att du har det ens dvs inte lägger ut det på internet. Dom skulle troligen varna först om dom hade för avsikt att stämma dig och tänk på all negativ publicitet dom skulle få om dom stämde en "liten" grabb som dig. Det finns också exempel på stora organisationer som gett sig på enskilda och tagit tillbaka stämningar pga dålig publicitet. SOK (Sveriges olympiska kommitté) som krävde 50 000 från en pizzabagare efter efter att han döpt en pizza till OS-pizza. SOK fick väldigt dålig publicitet i tv, tidningar och valde att ta en "symbolisk" avgift för "varumärkes intrång" på 5000 istället. Men att döpa spelet till nåt annat... Jag ser faktiskt inte vad problemet är? men som nån sa tidigare du får troligen inte heller använda doms bilder på tillexempel zelda. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 MEN... jag sa ju nyss. Varför skulle nintendo orka lyssna på en som jag? om jag skickar ett e-post om ( får jag skapa det där med eran gubbar osv. DOM KOMMER ALDRIG ATT LYSSNA! Dom skulle inte ens slösa tid på att skicka ett meddelande tillbaka!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jag kan vara gm( har varit det på en ot server) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 kan du svara på min fråga.. om jag får vara mapper? :) är bäst på de när de gäller spel.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) kan du svara på min fråga.. om jag får vara mapper? :) är bäst på de när de gäller spel.. :D hmmm. får tänka på det. just nu verkar ju all klaga på mig bara för att jag vill göra ett zelda spel med en polare. <_< Och nu säger jag det en gång för alla. jag vet att jag kan bli anmäld. och min polare!!!!!!!!!!!!! p.s skicka email i stället för att posta här i topicen. helst email. min email e [email protected] Redigerat 1 Maj 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.