Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 e de hang em high som e rolig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag gillar: Sidewinder ( om man är minst 8 spelar, 4 per lag iaf) Blood Gulch ( Denna är faan till och mde kul one-on-one ju!) och Hang em high. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag gillar inte sidewinder av någon anledning,,, vet inte varför men jag tycker den inte är kul helt enkelt. Blood gulch är skojigast ändå. hoppas dom har den i 2:an med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 De har en liknande Blood Gulch bana, http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halo2/h2_mp_01.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Den banan ser skoj ut. Den verkar rätt stor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 yo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Min favorit är lugnt Blood Gulch! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Den bästa banan är ju lungt blood guilch eller side winder. därför det e stora banor med sniper utrymme :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg