saltnisse Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hej! jag har ett problem! jag vet inte hur jag för över filer mellan min gamla xbox och min ganska nya xbox 360! jag vill helst föra över sparade filer ifrån några spel. men jag vet inte hur man gör! jag har tittat i manualen men inget står! hur ska man göra? tack på förhand! maila: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag tror inte de går faktist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HPP Night Zenith Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Dt går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag vet! Du spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.