lundquist Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 häromdagen, ( igår om jag inte minns helt fel ) såg jag scary movie 4. jag tyckte den var grymt kul. dem drog så grymt fräna skämt i den. ^^ men min kompis tyckte inte den var så bra. men de kan bero på att han sett ettan - trean åsså. o dem kanske var bättre. vad vet jag. ja tycker iaf att denna är sevärd, ^^ ngn annan som sett den och tycker den är bra också ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jag har inte sett den, men jag ska snart se den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 har inte sett den än men ska göra det på onsdag kanske :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 har inte sett den men kanske ska se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag ska se den snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 den suger fralla tycker jag för mycke lik 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 e den bra så kanske jag ska se den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Ska kanske se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 scary movie filmerna äger. särskilt filmen då den knasiga betjänten e med. han som i t.ex scenen när han slickar på moset i sin hand och sen stoppar ner handen i moset. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 När de skämtar om Exorcisten i början av tvåan är ju typ det bästa i hela serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) aa de gillar ja me, corpsegrinder :P Men jag ska antagligen se den snart! :P Redigerat 17 April 2006 av Arbiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag har nog set nästan alla filmerna från skaparna av scary movie filmerna och dom är så j*vla bra!! en till sevärdig som är på bio just nu är Datemovie. den verkar tråkig men är skitbra verkligen. ska se scarymovie4 snart =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.