ExorZ Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 jo, men den ser ju ut som x-perl, men bilden på charen är lite annorlunda tycker jag... påminner mig om nån annan addon Jupp, en inställning som gör bilderna 3d och rörande. Riktigt nice för att se gear, dock vissa gånger när gubbarna "rör" sig på ett speciellt sätt ser man inte dom ens. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 jo, men den ser ju ut som x-perl, men bilden på charen är lite annorlunda tycker jag... påminner mig om nån annan addon Jupp, en inställning som gör bilderna 3d och rörande. Riktigt nice för att se gear, dock vissa gånger när gubbarna "rör" sig på ett speciellt sätt ser man inte dom ens. Det är det som är meningen med x-perl, att göra dom i 3D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 jo, men den ser ju ut som x-perl, men bilden på charen är lite annorlunda tycker jag... påminner mig om nån annan addon Jupp, en inställning som gör bilderna 3d och rörande. Riktigt nice för att se gear, dock vissa gånger när gubbarna "rör" sig på ett speciellt sätt ser man inte dom ens. Det är det som är meningen med x-perl, att göra dom i 3D Det är inte allt dock, det är ju en inställning att man slår av 3D så dom blir vanligt igen, då har man ju inte exakt som slagit av hela addonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 jo, men den ser ju ut som x-perl, men bilden på charen är lite annorlunda tycker jag... påminner mig om nån annan addon Jupp, en inställning som gör bilderna 3d och rörande. Riktigt nice för att se gear, dock vissa gånger när gubbarna "rör" sig på ett speciellt sätt ser man inte dom ens. Det är det som är meningen med x-perl, att göra dom i 3D Det är inte allt dock, det är ju en inställning att man slår av 3D så dom blir vanligt igen, då har man ju inte exakt som slagit av hela addonen. Att göra bilderna i 3D och rörliga är fortfarande meningen med x-perl, sen visst man kan ändra storlek och färg och skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 jo, men kolla nu, när jag använder x-perl ser det ut som om min char är "närmare kameran" och btw dinga 70 för några minuter sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 http://img90.imageshack.us/my.php?image=namnlsareuf4.png lv 76 atm :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krook205 Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 vilken server spelar du på ? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 haha, det kan man undra man kan ju hoppas på att den där klassen kommer med i nån patch eller något :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) OHYEAH, Amo har börjat spela wow , IGEN! :) Dissar min level 80 och kommer snart med prints på min rogue som snart är 66 (A) :) Ding 67 ;) Redigerat 18 Januari 2009 av Amo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 (redigerat) Här e min:Fimpen.bmp haha, det kan man undra man kan ju hoppas på att den där klassen kommer med i nån patch eller något :huh:Det är en kostym som man får från en kod om man är på Blizzcon. Redigerat 19 Januari 2009 av fimpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 (redigerat) Fin warrior :) Vilka vapen har du? Warrior :) Frost DK ^^ Redigerat 19 Januari 2009 av p0wwA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg