Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?

Rekommendera inlägg

Skrivet

jo, men den ser ju ut som x-perl, men bilden på charen är lite annorlunda tycker jag... påminner mig om nån annan addon

Jupp, en inställning som gör bilderna 3d och rörande. Riktigt nice för att se gear, dock vissa gånger när gubbarna "rör" sig på ett speciellt sätt ser man inte dom ens.

• Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

jo, men den ser ju ut som x-perl, men bilden på charen är lite annorlunda tycker jag... påminner mig om nån annan addon

Jupp, en inställning som gör bilderna 3d och rörande. Riktigt nice för att se gear, dock vissa gånger när gubbarna "rör" sig på ett speciellt sätt ser man inte dom ens.

Det är det som är meningen med x-perl, att göra dom i 3D
Skrivet

Det är inte allt dock, det är ju en inställning att man slår av 3D så dom blir vanligt igen, då har man ju inte exakt som slagit av hela addonen.

Skrivet

Det är inte allt dock, det är ju en inställning att man slår av 3D så dom blir vanligt igen, då har man ju inte exakt som slagit av hela addonen.

Att göra bilderna i 3D och rörliga är fortfarande meningen med x-perl, sen visst man kan ändra storlek och färg och skit
Skrivet

jo, men kolla nu, när jag använder x-perl ser det ut som om min char är "närmare kameran"

och btw dinga 70 för några minuter sen

post-70536-1232191280_thumb.jpg

Skrivet (redigerat)

OHYEAH, Amo har börjat spela wow , IGEN! :)

Dissar min level 80 och kommer snart med prints på min rogue som snart är 66 (A) :)

Ding 67 ;)

post-66164-1232290693_thumb.jpg

Redigerat av Amo
Skrivet (redigerat)

Här e min:Fimpen.bmp

haha, det kan man undra man kan ju hoppas på att den där klassen kommer med i nån patch eller något :huh:

Det är en kostym som man får från en kod om man är på Blizzcon. Redigerat av fimpen
  • Skapa ny...