Gäst Daniz Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Haha lol. Jag är ovanpå zeppelinen, jag kom med org>uc zeppen och sedan hoppade jag till uc>hf zeppen :D Snacka om skills :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Snyggt. Gick HC Hillsbrad och tog Don Carlos solo, vet inte om hatten droppas alltid men fick den på första kill :P I vanlig gear :P Fick Moroes trinket på typ tredje kara, fast med min warrior prelk fick jag den på typ 30onde. Har ZG och Onyxia trinkets + MGT Hc där :P 2mannar med en annan dk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Lite nytt gear tror jag :p +JC är på 400 så 3x 27 strength gems mohahu http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_013009_141919.jpg +mina t7.5 gloves blev ninjaed, cry Redigerat 30 Januari 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Naxx 10-man igår, tog alla utom Kel. Fick t7-chesten å en halvkass neck. Får dock inte upp någon ordentlig dps :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Naxx 10-man igår, tog alla utom Kel. Fick t7-chesten å en halvkass neck. Får dock inte upp någon ordentlig dps :/ Kan bero på att du är roflkin? Hybrid dps ftl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 jag är ABSOLUT inte under org nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Naxx 10-man igår, tog alla utom Kel. Fick t7-chesten å en halvkass neck. Får dock inte upp någon ordentlig dps :/ Kan bero på att du är roflkin? Hybrid dps ftl. Säg det till min 3,6k dps på Patchwerk första gången jag gick Naxx ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Naxx 10-man igår, tog alla utom Kel. Fick t7-chesten å en halvkass neck. Får dock inte upp någon ordentlig dps :/ Kan bero på att du är roflkin? Hybrid dps ftl. Uggla gör väldigt bra dps. Vi har bara en uggla i guilden, men han gör ~4k dps. Redigerat 30 Januari 2009 av Pineapple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) lol jag följer strömmen och skaffar en sån där ful tabard :wacko: , jag tror inte jag kommer använda den så mycket men den blir nog användbar i 80 om jag vill ha mountet Redigerat 30 Januari 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Den e knappast ful , överkewl e den ! :o Redigerat 30 Januari 2009 av MolleMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 lol jag följer strömmen och skaffar en sån där ful tabard :wacko: , jag tror inte jag kommer använda den så mycket men den blir nog användbar i 80 om jag vill ha mountet "Time played @ this level: 20 hours, 43 minutes" =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 lol jag följer strömmen och skaffar en sån där ful tabard :wacko: , jag tror inte jag kommer använda den så mycket men den blir nog användbar i 80 om jag vill ha mountet "Time played @ this level: 20 hours, 43 minutes" =p Menar du att det är dåligt eller bra? :D Har själv typ 40d på locken (80) och 10d på druiden (70) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg