zitroz Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Inte varit aktiv på ett tag, hehe. Fick min första T7 del i onsdags ett par vantar va det. Fick även [High Learning] i veckan! 8'DDDDDDDDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 (redigerat) Har alltid tittat på denna tråden, men aldrig lagt ut någon bild själv, här kmr den! :> Redigerat 22 Mars 2009 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Har alltid tittat på denna tråden, men aldrig lagt ut någon bild själv, här kmr den! :> Du glömde nåt där va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Sådär ja xD Glömde uppload, men där är den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Sådär ja xD Glömde uppload, men där är den! Hade varit bra om du inte döljt allting heller (så actionbarsen och allt går bort), så man kunde så lite mer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Sådär ja xD Glömde uppload, men där är den! Hade varit bra om du inte döljt allting heller (så actionbarsen och allt går bort), så man kunde så lite mer :) Man vill ha en bild på char'n, inte UI't. Om man vill ha det så använd UI tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Sådär ja xD Glömde uppload, men där är den! Hade varit bra om du inte döljt allting heller (så actionbarsen och allt går bort), så man kunde så lite mer :) Har inte mkt mera att visa ^^ Men jag kan fixa en bild utan Alt+Z, men jag tar det imorn, ska hänga lite framför TV:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) Sådär ja xD Glömde uppload, men där är den! Hade varit bra om du inte döljt allting heller (så actionbarsen och allt går bort), så man kunde så lite mer :) Har inte mkt mera att visa ^^ Men jag kan fixa en bild utan Alt+Z, men jag tar det imorn, ska hänga lite framför TV:n. Menade mest att man kunde kanske se dina stats och det, när man klickat på C. Men visst blir bilden snyggare om man nu bara ska visa charen :P Och till Hivee: Brydde du dig inte själv ganska mycket om andras UI då jag såg att du tjatat lite på Rullis om att han skulle byta till X-Perl och sånt där... Menar inget illa, men har för mig det. Redigerat 24 Mars 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Sådär ja xD Glömde uppload, men där är den! Hade varit bra om du inte döljt allting heller (så actionbarsen och allt går bort), så man kunde så lite mer :) Har inte mkt mera att visa ^^ Men jag kan fixa en bild utan Alt+Z, men jag tar det imorn, ska hänga lite framför TV:n. Menade mest att man kunde kanske se dina stats och det, när man klickat på C. Men visst blir bilden snyggare om man nu bara ska visa charen :P Och till Hivee: Brydde du dig inte själv ganska mycket om andras UI då jag såg att du tjatat lite på Rullis om att han skulle byta till X-Perl och sånt där... Menar inget illa, men har för mig det. Och? Jag säger inte att UI's är dåliga, jag säger att om man vill se bilder på UI'n ska man gå till UI tråden, här ska det visas bilder på gubben med eller utan UI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Sådär ja xD Glömde uppload, men där är den! Hade varit bra om du inte döljt allting heller (så actionbarsen och allt går bort), så man kunde så lite mer :) Har inte mkt mera att visa ^^ Men jag kan fixa en bild utan Alt+Z, men jag tar det imorn, ska hänga lite framför TV:n. Menade mest att man kunde kanske se dina stats och det, när man klickat på C. Men visst blir bilden snyggare om man nu bara ska visa charen :P Och till Hivee: Brydde du dig inte själv ganska mycket om andras UI då jag såg att du tjatat lite på Rullis om att han skulle byta till X-Perl och sånt där... Menar inget illa, men har för mig det. Och? Jag säger inte att UI's är dåliga, jag säger att om man vill se bilder på UI'n ska man gå till UI tråden, här ska det visas bilder på gubben med eller utan UI Okeeej^^ Ska inte säga något mer, för jag pallar inte delta i stora diskussioner om UI'n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Sådär ja xD Glömde uppload, men där är den! Hade varit bra om du inte döljt allting heller (så actionbarsen och allt går bort), så man kunde så lite mer :) Har inte mkt mera att visa ^^ Men jag kan fixa en bild utan Alt+Z, men jag tar det imorn, ska hänga lite framför TV:n. Menade mest att man kunde kanske se dina stats och det, när man klickat på C. Men visst blir bilden snyggare om man nu bara ska visa charen :P Och till Hivee: Brydde du dig inte själv ganska mycket om andras UI då jag såg att du tjatat lite på Rullis om att han skulle byta till X-Perl och sånt där... Menar inget illa, men har för mig det. Om du undrar så har jag full T7 Valorous och resten 25manna epix i stort sett :> Men jag tror du vet det redan, så det var därför jag tog bilden med Alt + Z. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) Ja detta kan ske om du är lvl 80 med rp gear på på en rp realm när du försöker duelera en norsk lvl 47 hehe http://img99.imageshack.us/img99/8489/llolfull.png Hoppas för hans skull att han drev. Redigerat 24 Mars 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg