Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?


Gäst Elite
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag uppe i taket i SW banken

 

Lol :lol:

 

Funkar nog inte på pvp servrar : /

 

Jag är på en pvp server, gjorde precis en film om hur man kommer dit

 

Sen råkar någon reporta dig till GM och du sitter där och visar ditt namn, kanske inte syns så bra när du spelar och HQ funka inte :P men ändå skriver du ditt namn i slutet och server. En person reportar, en GM kollar och du är körd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ofta man blir bannad för det >.< Om man använder rocketboots för att komma till taket på AB så säger en GM "please move" och om man inte gör det knuffar dom ner en utan någon ban, en kompis har gjort det :)

 

Och det här med "cpgankad"^^ jag är rätt bra rykte bland alliance på min server, typ såhär:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"För man blir cpgankad innan man kommer dit?"

 

Mjo WASD vart ju så gankad i sin video... (På en pvp server, DUH)

 

Det är ju lika stor risk att bli "cpgankad" när man är ute och questar <.<

Jo, det är lika stor risk? Lika stor risk?! Det är ju alliance huvudstad! Det är ju mer än 50 alliance omkring en.. När du questar, hur många är det då? En lvl 40 som questar nära dig och nästan hjälper dig för att han vill bli klar med questen också. Bara för att alliance är helt jävla horde huggers på hans pvp server betyder inte att jag menar just hans server. Killen innan menar att det är svårt på en pvp server för att man blir säkert gankad innan man kommer dit eller medans man är där. Men nu just i det där fallet kunde man ju inte attackera någon. Men ring mig när du springer in i Orgrimmar och tjoar omkring utanför AH och banken i 10 minuter och säg hur inte cpgankad du blev. Om du nu spelar på en Riktig PVP server, inte nå sjukt som WASD server. Rep bland alliance? pfft, gissar på att kanske 5 av alla alliance där visste vem du var, sen har någon sagt i /say eller /trade att inte döda dig eller så ids ingen, några jagade dig runt men det var allt.. jävla horde huggers..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"För man blir cpgankad innan man kommer dit?"

 

Mjo WASD vart ju så gankad i sin video... (På en pvp server, DUH)

 

Det är ju lika stor risk att bli "cpgankad" när man är ute och questar <.<

Jo, det är lika stor risk? Lika stor risk?! Det är ju alliance huvudstad! Det är ju mer än 50 alliance omkring en.. När du questar, hur många är det då? En lvl 40 som questar nära dig och nästan hjälper dig för att han vill bli klar med questen också. Bara för att alliance är helt jävla horde huggers på hans pvp server betyder inte att jag menar just hans server. Killen innan menar att det är svårt på en pvp server för att man blir säkert gankad innan man kommer dit eller medans man är där. Men nu just i det där fallet kunde man ju inte attackera någon. Men ring mig när du springer in i Orgrimmar och tjoar omkring utanför AH och banken i 10 minuter och säg hur inte cpgankad du blev. Om du nu spelar på en Riktig PVP server, inte nå sjukt som WASD server. Rep bland alliance? pfft, gissar på att kanske 5 av alla alliance där visste vem du var, sen har någon sagt i /say eller /trade att inte döda dig eller så ids ingen, några jagade dig runt men det var allt.. jävla horde huggers..

 

Jag vet inte hur det är när du questar men när jag gör det så sitter det ett miffo i varenda buske och bara väntar på att mitt hp ska gå ner så att han/hon kan våldta mig långsamt. (Yaay)

 

Och för att inte gå totalt offtopic med denna diskussion som omgivningen har carefactor 0 mot så postar jag en bild på min hunter.

post-39558-1247231668_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att alliance är helt jävla horde huggers på hans pvp server betyder inte att jag menar just hans server.

 

Rep bland alliance? pfft, gissar på att kanske 5 av alla alliance där visste vem du var, sen har någon sagt i /say eller /trade att inte döda dig eller så ids ingen, några jagade dig runt men det var allt.. jävla horde huggers..

Jag har byggt upp ett rykte ja, jag anfaller aldrig alliance och de flesta anfaller aldrig mig och jag har vart i Ironforge rätt ofta i över ett år nu. Andra hordes blir gankade direkt, om någon går på mig är det alltid nån som säger åt dem att sluta^^ Sedan finns det självklart sånna som inte slutar. Har inte du någon hordekompis?

 

För att inte gå offtopic lägger jag upp ett gammalt screenshot från Ironforge:

post-7291-1247233378_thumb.jpg

Och jag känner igen 1 av de namnen kanske, och de andra anfaller mig inte ändå.

 

Gör en alliance på Bladefist och fråga vem Wiimage är i tradechannel och lägg upp screenshot på det :)

 

 

edit: ingen aning vem denna Wiimagefan är :P

post-7291-1247240508_thumb.jpg

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara det att man inte kan se några chatrutor bortsätt ifrån en

Tycker att han dog... si så där 6 gånger säger mer än en chat ruta. Alla är ju inte exakt hej på när en lvl 1 frågar om dom vet vem Wiimage är. Men om du vill veta så när jag frågade var det några negativa som sa: Yea, its u who tries to build your ego. och We dont care, gtfo. Andra sa: Wiimage is legendary! och No I wouldnt kill Wiimage atleast. men när jag frågade varför han var legendary svarade han inte. En sa "Why is he so legendary when he wont fight 1 on 1? He just run away." Tyckte dock inte "Do anyone here know who Wiimage is?" "He is under SW" var nog för att ens ta screenshot på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha^^ tror dessvärre att du kom i kontakt med de "dumma" typerna. Jag brukar ju vara i IF och det är mer som känner igen mig där. Han där Dudely är riktigt pissoff på mig^^ :) Fortsätt gärna ditt case, du glömde fråga tradechannel som jag sa.

Du nämnde dessutom bara de dåliga delarna, när vi var under SW var det ju en av mina kompisar som följde med oss.

 

Såhär brukar det se ut:

post-7291-1247245198_thumb.jpg

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha^^ tror dessvärre att du kom i kontakt med de "dumma" typerna. Jag brukar ju vara i IF och det är mer som känner igen mig där. Han där Dudely är riktigt pissoff på mig^^ :) Fortsätt gärna ditt case, du glömde fråga tradechannel som jag sa.

Du nämnde dessutom bara de dåliga delarna, när vi var under SW var det ju en av mina kompisar som följde med oss.

 

Såhär brukar det se ut:

post-7291-1247245198_thumb.jpg

Det var en lvl 79 mage, en som vet att hon/han kommer bli dödad attackerar ju inte, om jag är i duskwood och en 80 horde kommer förbi slår jag honom inte ju..

 

 

sen frågade jag I trade, läs uppe vad dom sa, fick typ 5-6 svar, inget att visa.

 

 

+ på min DK sprang jag runt i UC i typ 30 min utan att dö, skrek en massa men såg ingen som sprang efter mig förutom en massa guards, var vid banken tills det fylldes med guards, sprang runt ett varv sen tillbaka, betyder det att jag har rep med horde så ingen dödar mig där? Nej, det betyder att ingen ids eller dom är för låg lvlade. Dom flesta i IF ids inte döda då dom står afk eller drar AH / Arena, men i SW fick du nästan varje 80 som passerade på dig. Inte många som dansade med dig eller hoppade omkring.. eller vänta, tror jag såg en lvl 50 titta på dig och vinka.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...