Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?


Gäst Elite
 Dela

Rekommendera inlägg

Pre WoTLK aight?

 

För lat för att lägga in en bild, så jag tar en video när jag OTar Auriaya (Vem älskar itne Scatman?), sedan gjorde jag ett antal fel, stog bakom bossen och försökte tanka den hoppande katten, som någon sa att jag skulle ta upp, ssedan så vår GM att den ska vi bara skita i

 

 

 

Necromancer; T8.5*

T8.5, det var som... Aja, han är överbra iaf.

Men vilket addon gör den där need/greed/pass saken coolare som du har på din video? Är det typ dominos egen need/greed/pass sak eller?

Och nej, jag vet inte vad need/greed/pass saken heter egentligen...

 

EDIT: Jag kom på att det kanske heter looting table :S

 

Looting table't är XLoot, jag kör Bartender4 inte Dominos

Jaha, tack för det

Och som zitroz sade så är du faktiskt riktigt bra på WoW för att vara 12 år

 

Hehe, här sitter man och väntar på att Scatman ska ta slut, så börjar den om direkt den tar slut :D Jo, för att vara 12 så är du bra då dom flesta 12 åringarna kan inte (så bra) engelska. :P

 

: p tack, det var typ barar 10 sec så jag tog Scatman igen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Han är inte bara den bästa 12 åringen som spelar wow jag har sett (säger jag som bara är 13 xP) utan en av dom bästa wow spelarna jag har sett ;)

 

EDIT: säger jag som är 13 menade jag bara att det inte är så stor skillnad på 12 och 13, så det inte miss uppfattas

Redigerat av addeB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han är inte bara den bästa 12 åringen som spelar wow jag har sätt (säger jag som bara är 13 xP) utan en av dom bästa wow spelarna jag har sätt ;)

 

EDIT: säger jag som är 13 menade jag bara att det inte är så stor skillnad på 12 och 13, så det inte miss uppfattas

Ehum... Hur kan du se i filmen att han är en av dom bästa wow spelarna du sett? Det han gör är inge svårt, men för en 12 åring att klara engelskan för att raida ulduar och ens förstå wow är ovanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men alltså han raidar ju ulduar? då blir han ju på topp i mina ögon ;)

Nja ulduar 10 just nu är lika svårt som naxx :P

 

Då hade vi clearat Ulduar ez :P

 

Har ni inte det? Vi tar hela inklusive hardmodes på en kväll ex mimiron, sjukt lätt, lika trist som naxxramas när man har gjort det en gång
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men alltså han raidar ju ulduar? då blir han ju på topp i mina ögon ;)

Nja ulduar 10 just nu är lika svårt som naxx :P

 

Då hade vi clearat Ulduar ez :P

 

Har ni inte det? Vi tar hela inklusive hardmodes på en kväll ex mimiron, sjukt lätt, lika trist som naxxramas när man har gjort det en gång

 

pve is hard srsly.

:D

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men alltså han raidar ju ulduar? då blir han ju på topp i mina ögon ;)

Nja ulduar 10 just nu är lika svårt som naxx :P

 

Då hade vi clearat Ulduar ez :P

 

Har ni inte det? Vi tar hela inklusive hardmodes på en kväll ex mimiron, sjukt lätt, lika trist som naxxramas när man har gjort det en gång

 

Mitt gille har vart,,, lite speciellt. Vi clearade inte naxx förän typ 3 månadersen, vi har nästan inga "lojala" person, sedan är vi mer en socialt gille än hardcore

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men alltså han raidar ju ulduar? då blir han ju på topp i mina ögon ;)

Nja ulduar 10 just nu är lika svårt som naxx :P

 

Då hade vi clearat Ulduar ez :P

Har ni inte det? Vi tar hela inklusive hardmodes på en kväll ex mimiron, sjukt lätt, lika trist som naxxramas när man har gjort det en gång

 

Mitt gille har vart,,, lite speciellt. Vi clearade inte naxx förän typ 3 månadersen, vi har nästan inga "lojala" person, sedan är vi mer en socialt gille än hardcore

 

Fair enough
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...