0013 Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Nya gloves för mig och Burken i dag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Detta är min paladin, OBS ni som tror att det är private har felVad heter din char då :)?Man blir lite misstänksam när det står 5 exakt likadana blood elves i bakgrunden. Precis vad heter den? + att alla blood elves i bakrunden är vendors från private server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Detta är min paladin, OBS ni som tror att det är private har fel Vad heter din char då :)? Man blir lite misstänksam när det står 5 exakt likadana blood elves i bakgrunden. Precis vad heter den? + att alla blood elves i bakrunden är vendors från private server. Precis, Vi vill ha Namn och Realm! Kommer med bild snart, Glömde ta bilden xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) Nya gloves för mig och Burken i dag. :) Thats some nice schiesse ooie. Du kommer ändå alltid vara Grand Marshal boy gear =D Redigerat 2 Januari 2008 av Burken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 dwarf rogue ftw :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Nya gloves för mig och Burken i dag. :) Har du nån armory länk till din char? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Burken till vänster heter Smeket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Haha coolt namn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 jag menade 0013's rogue :) Smeket känner jag redan till ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Här är min UI, bilden är på en mob som simmar i luften^^ knapparna som det står te.x a-3 på är G3 knappen på mitt G15 tangentbord http://img5.myimg.de/WoWScrnShot1231072043390ba9c_thumb.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Här är min UI, bilden är på en mob som simmar i luften^^ knapparna som det står te.x a-3 på är G3 knappen på mitt G15 tangentbord http://img5.myimg.de/WoWScrnShot1231072043390ba9c_thumb.jpg Usch! Vad allt är stort! Hur kan du spela så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 jag menade 0013's rogue :) Smeket känner jag redan till ^^ tror han heter scratcha, eller nått :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg