Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?

Gäst Elite

Rekommendera inlägg

• Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag och OOIE med biffig mask efter pugat hela Karazhan :)

Skratta inte åt grafiken, mitt grafikkort håller på och överhettas av någon anledning så jag kan inte belasta det på högsta!

PS:Dagger från price, opera, necklace från midnight, ring från från prince på ett run :)

post-65495-1199502716_thumb.jpg

Redigerat av Hummerpojken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och OOIE med biffig mask efter pugat hela Karazhan :)

Skratta inte åt grafiken, mitt grafikkort håller på och överhettas av någon anledning så jag kan inte belasta det på högsta!

PS:Dagger från price, opera, necklace från midnight, ring från från prince på ett run :)

Och efter allt det vill du KNAPPT passa kråkmasken till ooie. (+ att ta King's defender)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nice paw!

Portarna till AQ öppnades idag på the shattar och jag var där fick en AQ mount.

OBS ströck över dom andras namn för dom ville det.Jag frågar dom alltid om det innan jag postar bilder.Nej detta är inte privat server tror ni mig inte kolla Dez på armoryn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nice paw!

OBS ströck över dom andras namn för dom ville det.Jag frågar dom alltid om det innan jag postar bilder.Nej detta är inte privat server tror ni mig inte kolla Dez på armoryn.

Det där mountet funkar väl bara i AQ :p Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nice paw!

Det där mountet funkar väl bara i AQ :P

Beror på. Man måste typ ha 5 olika sådana mounts för att kunna använda dem utanför AQ. Annars så kan man korrekt bara använda dom inne i AQ.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...