Hivee Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Han har inte så mycket HP i gämförelse med andra 25 man bossar, men fighten tar ca. 20-25 minuter das UD rogue på stormrage tog 16 min den killen ;o Har ni han på grind så är han ju lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Skickar in bild på min 21 Rogue snart :D Fick precis Defias Chesten i DM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Jag och OOIE med biffig mask efter pugat hela Karazhan :) Skratta inte åt grafiken, mitt grafikkort håller på och överhettas av någon anledning så jag kan inte belasta det på högsta! PS:Dagger från price, opera, necklace från midnight, ring från från prince på ett run :) Redigerat 5 Januari 2008 av Hummerpojken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag och OOIE med biffig mask efter pugat hela Karazhan :) Skratta inte åt grafiken, mitt grafikkort håller på och överhettas av någon anledning så jag kan inte belasta det på högsta! PS:Dagger från price, opera, necklace från midnight, ring från från prince på ett run :) Och efter allt det vill du KNAPPT passa kråkmasken till ooie. (+ att ta King's defender) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Haha, Jag blir nog 22 innan jag tar bilden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 http://img144.imageshack.us/img144/2218/shoulersnramm2.jpg Manheimers crew smekte sönder motståndet och gick upp till 2005 rating. Det vill säga att axlarna kan köpas, dock inte tillräkligt med arena points...än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) HELL YES, BURKEN! Nu är det bara Dory's Embrace, som jag behöver en badge till, och daggersarna kvar. Redigerat 5 Januari 2008 av 13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) EDIT Redigerat 5 Januari 2008 av Crys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Dingade 30, showoff med playtime btw ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Nice paw! Portarna till AQ öppnades idag på the shattar och jag var där fick en AQ mount. OBS ströck över dom andras namn för dom ville det.Jag frågar dom alltid om det innan jag postar bilder.Nej detta är inte privat server tror ni mig inte kolla Dez på armoryn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Nice paw! Portarna till AQ öppnades idag på the shattar och jag var där fick en AQ mount. OBS ströck över dom andras namn för dom ville det.Jag frågar dom alltid om det innan jag postar bilder.Nej detta är inte privat server tror ni mig inte kolla Dez på armoryn. Det där mountet funkar väl bara i AQ :p Redigerat 5 Januari 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Nice paw! Portarna till AQ öppnades idag på the shattar och jag var där fick en AQ mount. OBS ströck över dom andras namn för dom ville det.Jag frågar dom alltid om det innan jag postar bilder.Nej detta är inte privat server tror ni mig inte kolla Dez på armoryn. Det där mountet funkar väl bara i AQ :P Beror på. Man måste typ ha 5 olika sådana mounts för att kunna använda dem utanför AQ. Annars så kan man korrekt bara använda dom inne i AQ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg