Musten Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Erkän att jag är sötDu dingar snart :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Erkän att jag är söt Resto på level 50? Epic fail Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 (redigerat) Erkän att jag är sötDu dingar snart :o igentligen e det en gammal bild när jag nyligen blivit 50 och testa tree of life forms olika rörelser =/ fast det e ju inte så jätte gammal eftersom jag bara e lvl 53 btw imba helar druid e inte så himla fail i pvp och några av de helare som specat om värkar ibland knappt veta vad dom gör Redigerat 3 Augusti 2008 av knipan64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) Erkän att jag är söt Du dingar snart :o igentligen e det en gammal bild när jag nyligen blivit 50 och testa tree of life forms olika rörelser =/ fast det e ju inte så jätte gammal eftersom jag bara e lvl 53 btw imba helar druid e inte så himla fail i pvp och några av de helare som specat om värkar ibland knappt veta vad dom gör PvP gearade resto druids är de populäraste helarna i PvP just nu, så vad snackar du om? ( Najs engelska, btw. *host* ) Redigerat 4 Augusti 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Han snackar tydligen low lvl pvp dvs inte 70 pvp -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Han snackar tydligen low lvl pvp dvs inte 70 pvp -.- Vem PvP'ar som resto i level 53...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Ja det jag menar var att han tydligen syftade på low lvl pvp och INTE lv 70 pvp du verkar ha lite svårt att läsa rätt från andra trådar också har jag märkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Enhancement gearet : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 OMG vad imba! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Stekhet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Jag när jag fick spellsteala massa buffs från en pala: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 http://img53.imageshack.us/img53/9869/druidaltvz9.jpg http://img53.imageshack.us/img53/9869/druidaltvz9.4a058ec727.jpg Dingade nyss 22 med druiden. D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg