Boffaroffe Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 http://img178.imageshack.us/img178/9004/wowscrnshot080508013929qs8.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Detta är efter en boost av en lvl 70 i Shadowfang Keep :) Och detta är efter min andra runda i dag med samma lvl 70 i Deadmines. Hade väskorna full med Uncommons och Rare items :) + Tjänade ihop 9 guld idag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Stekhet :) Detta är efter en boost av en lvl 70 i Shadowfang Keep :) Och detta är efter min andra runda i dag med samma lvl 70 i Deadmines. Hade väskorna full med Uncommons och Rare items :) + Tjänade ihop 9 guld idag :) 9 G är rätt dåligt om du hade väskorna fulla med uncommons och rare items :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Hade typ 4 rare som kostade 50 silver var Och uncommen kostade alla typ 20-30 silver. Ändå .. jag fick ganska mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Hade typ 4 rare som kostade 50 silver var Och uncommen kostade alla typ 20-30 silver. Ändå .. jag fick ganska mycket :D Du bör ju ha kunnat få mer på AH, om man säger så ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Hade typ 4 rare som kostade 50 silver var Och uncommen kostade alla typ 20-30 silver. Ändå .. jag fick ganska mycket :D Haha!Sålde du de blåa hos vendorn? Seriöst, du kunde ha fått ihop typ 50g på AH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Haha! Sålde du de blåa hos vendorn? Seriöst, du kunde ha fått ihop typ 50g på AH. Du bör ju ha kunnat få mer på AH, om man säger så wink.gif För att alla blåa saker från bossar brukar ju vara BoE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Haha!Sålde du de blåa hos vendorn? Seriöst, du kunde ha fått ihop typ 50g på AH. Du bör ju ha kunnat få mer på AH, om man säger så wink.gif För att alla blåa saker från bossar brukar ju vara BoE. Nej, jag syftade på de gröna sakerna han hade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Haha!Sålde du de blåa hos vendorn? Seriöst, du kunde ha fått ihop typ 50g på AH. Du bör ju ha kunnat få mer på AH, om man säger så wink.gif För att alla blåa saker från bossar brukar ju vara BoE. va!? serriöst?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Nej, det är BoP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Nej, det är BoP.Jah okk då var dett som jag trode :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 blå saker från instancer är 90% bop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg