Garone Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Ush... gillar ni wow? :D Länge sedan jag spelade det ^^ Nej, såklart vi inte gillar WoW. Det är ju därför vi är aktiva i WoW forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Ush... gillar ni wow? :D Länge sedan jag spelade det ^^Vilket vi skiter i fullständigt, sluta tro att du är något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Ska ta kort på min nya gubbe. (Realm: Ragnaros - Troll - Priest - Namn: Nightpreist - Level: 14.) Har precis fått några mysko byxor som ser ut som V-kalsonger. Kan inte ta kort nu eftersom jag sitter på mitt Ps3 i skrivande stund. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 (redigerat) Druiden har lv 60 epics och är allmänt skit just nu men gearar kanske den nån gång Redigerat 21 September 2008 av Spliffor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Druiden har lv 60 epics och är allmänt skit just nu men gearar kanske den nån gångomg. många chars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Fick ner gruul igår, guildens första kill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Tröttnade på Huntern och Druiden så jag gjorde en Warrior p Sylvanas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 (redigerat) Fick ner gruul igår, guildens första kill. nice, själv fick vi ner maggy guild first igår efter vi downa gruul för typ andra gången för guilden. Så snart borde din guild gå maggy =P Redigerat 22 September 2008 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Fick ner gruul igår, guildens första kill. nice, själv fick vi ner maggy guild first igår efter vi downa gruul för typ andra gången för guilden. Så snart borde din guild gå maggy =P Maggy är enklare än Gruul's Lair sålänge DPS och Tanks vet vad dom gör, imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Fick ner gruul igår, guildens första kill. nice, själv fick vi ner maggy guild first igår efter vi downa gruul för typ andra gången för guilden. Så snart borde din guild gå maggy =P Maggy är enklare än Gruul's Lair sålänge DPS och Tanks vet vad dom gör, imo. Maggy och Gruul är sågott som identiskta dps/tankmässigt. Det är kubklickandet som gör det svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 King Kong quest i STV ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Fick ner gruul igår, guildens första kill. nice, själv fick vi ner maggy guild first igår efter vi downa gruul för typ andra gången för guilden. Så snart borde din guild gå maggy =P Maggy är enklare än Gruul's Lair sålänge DPS och Tanks vet vad dom gör, imo. Maggy och Gruul är sågott som identiskta dps/tankmässigt. Det är kubklickandet som gör det svårt. Man behöver ju 6 välgearade tanker för Maggy såväl som DPS som tar ner alla adds innan Maggy släpps lös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg