Gäst Ubuntu Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Just nu rerollar jag en gnome mage fast trial. Men snart zå zka ni ze. Varför inte bara göra en ny gubbe på ditt acc du har nu? Tvivlar på att nån vill köpa en gubbe runt 40-45. Har fått offer på 800kr <_< Och jag kör RAF bara för jag blev reffad av en level 70 (Nomatic) Man kan ju få en 60+ för 400 =p Säg det till snubben i min skola ^^ Aja de tär 50% att jag kommer ha kvar accountet. Inge mer off-topic nu. Det ska jag f*n göra, bara för att sabba för dig. Xeno-nånting: En Gnome Rogue, orginellt Någon var på dåligt humor <_<. Här är magen. Ingen played? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Xeno-nånting: En Gnome Rogue, orginellt Rogue? Var ser du det? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Xeno-nånting: En Gnome Rogue, orginellt Rogue? Var ser du det? -.- Phail.Ser du inte på shoulders och själva char info att han är warrior? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Xeno-nånting: En Gnome Rogue, orginellt Rogue? Var ser du det? -.- My bad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 min nya 29 twink, blev 29 igår så jag har inte scouts medallion osv än, skaffar det idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 min nya 29 twink, blev 29 igår så jag har inte scouts medallion osv än, skaffar det idag Snygga Wep ench..Vad heter den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 min nya 29 twink, blev 29 igår så jag har inte scouts medallion osv än, skaffar det idag Snygga Wep ench..Vad heter den? Rätta mig om jag har fel, men det är väl 15 agi`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 (redigerat) ja det är 15 agi, jag har torturing poker i main och thornspike i off hand. har egentligen scouts medallion och naga heartpiercer, den där bildenär tagen när jag just har dingat 29^^ Redigerat 1 Oktober 2008 av Krook Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Troll är f*n riktigt badass, blir nog att rolla en Troll DK sen ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Troll är f*n riktigt badass, blir nog att rolla en Troll DK sen ;D vidrigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 http://img169.imageshack.us/img169/8129/wowscrnshot090508164335ch2.jpg vad heter din sköna UI?! :D http://www.gpforums.co.nz/thread/305494/?s= Tryck på Shamanen för att ladda ner den UI jag använder, jag har ändrat lite på den själv. Hur då? Jag har den själv, men vet inte hur man ändrar den och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Hur stor playtime är det då? Ärsom du kör 3x. Jag körde inte bara questing. Jag var afk typ massa gånger då jag skulle äta och så. Men här är en paladin jag rerollade och fick till 10 på 1 timma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg