xpliT Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Första critten över 2k på min level 57 Moonkin, han inte ta kort dock... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Ironiskt va? Min prälle, full epic för inte så länge sen :P Exorlizas bank :P samlar på en massa skräp och säljer de aldrig :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Ironiskt va? Min prälle, full epic för inte så länge sen :P Exorlizas bank :P samlar på en massa skräp och säljer de aldrig :o Nvm :p Redigerat 9 November 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Ironiskt va? Min prälle, full epic för inte så länge sen :P Exorlizas bank :P samlar på en massa skräp och säljer de aldrig :o Du borde sälja innan Wotlk kommer, priserna på allt kommer sjunka när alla börjar levla istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Ironiskt va? Min prälle, full epic för inte så länge sen :P Exorlizas bank :P samlar på en massa skräp och säljer de aldrig :o Bah ge mig gems ffs :D Har typ +5 stamina gems och +5 strength.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 det är ombytta roller nu. Gold sellers ignorear mig, jag ignorar inte dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Ignored av en goldseller, hur lågt kan man sjunka? min hunter som kommer bli min sjunde lvl 70: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Fin fint dag idag. Körde ZA precis, och så vann jag imo den bästa trinketen jag kan ha som ger fin attack power ^_^ + pilbågen som jag har på mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Fin fint dag idag. Körde ZA precis, och så vann jag imo den bästa trinketen jag kan ha som ger fin attack power ^_^ + pilbågen som jag har på mig :) Du har ju blivit riktigt bra :) @Hivee: Jag har blivit ignorerad av sellers typ 3-4 gånger då jag har typ sagt "gtfo" eller "i dont want any gold, please leave me alone.." Och sen när jag ska skriva get a life eller nå så, så får jag en fet sign där det står "namn is ignoring you" Här är jag och nomatic's alt som jag grantar från 22 till 29 (1 level till mount, bah ^^) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Fin fint dag idag. Körde ZA precis, och så vann jag imo den bästa trinketen jag kan ha som ger fin attack power ^_^ + pilbågen som jag har på mig :) Du har ju blivit riktigt bra :) @Qiraji: Jag har blivit ignorerad av sellers typ 3-4 gånger då jag har typ sagt "gtfo" eller "i dont want any gold, please leave me alone.." Och sen när jag ska skriva get a life eller nå så, så får jag en fet sign där det står "namn is ignoring you" Här är jag och nomatic's alt som jag grantar från 22 till 29 (1 level till mount, bah ^^) Redigerat 9 November 2008 av Krook Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 efter en 34 minuters ZA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg