ExorZ Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Körde ramps med några i guilden idag .... Shadowrend svärdet droppades och en av mina polare var med och hade ''paxat'' den Fast han greedade på den , så jag needade och vann den Då börja han kalla mig Ninja looter Efter ett tags bråkande gick servern ner och när jag kom in hade han kickat mig ur guilden. Min fråga : Är jag en ninja looter ? Din kompis är retard och du borde inte ha needat Om alla greedade så äre klart du needar, annars kan ju healern få den.. sen säger du bara: well you greeded and my frinds on fuska.se says im a big bwoy and should stand up to you! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 När kommer gear sets komma till dk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Körde ramps med några i guilden idag .... Shadowrend svärdet droppades och en av mina polare var med och hade ''paxat'' den Fast han greedade på den , så jag needade och vann den Då börja han kalla mig Ninja looter Efter ett tags bråkande gick servern ner och när jag kom in hade han kickat mig ur guilden. Min fråga : Är jag en ninja looter ? Om han så gärna ville ha den borde han ju inte greadat <_< , så du är ingen ninja looter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 This is wierd... (Det laggade ingenting eller liknande när jag tog denna bild, allt flöt på helt perfekt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) :D halls of lightning , normal ofc. fett najs med nya tabars som gör att man får reputation för vem man vill! :) får för wyrmrest accord atm, 5 per mob. Redigerat 18 November 2008 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) Ding 70 ;D Sidney: Du hade säkert hög Latency just då. Det hackar inget men det tar lång tid att skicka information mellan din dator och servrarna. Redigerat 18 November 2008 av xpliT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Ding 70 ;D Sidney: Du hade säkert hög Latency just då. Det hackar inget men det tar lång tid att skicka information mellan din dator och servrarna. f*n va gött :) Gz btw. Här är min 61 på bra humor. pew-pew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Paldinen, lvl 75 just nu: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) : D Redigerat 27 November 2008 av Qiraji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) fyfan va najs :P o ni loota wraith spear, GIVE :P vad för raid/heroic är det? Redigerat 18 November 2008 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Normal naxx 10 man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg