xpliT Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Nya Naxx tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) Min nya Redigerat 18 November 2008 av crispin313 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Nya Naxx tror jagKlart det är det :)Jag tror inte Patchwerk är (skull) när man är 80 ^^. Har en fråga, hur kan jag ha dödat patchwerk i dk-noobspawn och i naxx är han värsta bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Dingade 80 idag & gick även till min första naxx raid, Vi clearade Spider wing två bossar i death knight wing och Patchwerk i abomination wing. http://img165.imageshack.us/img165/6400/patchwerkrs7.png http://img165.imageshack.us/img165/patchwerkrs7.png/1/w800.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Nya Naxx tror jagKlart det är det :)Jag tror inte Patchwerk är (skull) när man är 80 ^^. Har en fråga, hur kan jag ha dödat patchwerk i dk-noobspawn och i naxx är han värsta bossen? Bossar är alltid skull, så har det varit, det är onyxia etc. för 70's också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Nya Naxx tror jag Klart det är det :) Jag tror inte Patchwerk är (skull) när man är 80 ^^. Har en fråga, hur kan jag ha dödat patchwerk i dk-noobspawn och i naxx är han värsta bossen? Bossar är alltid skull, så har det varit, det är onyxia etc. för 70's också Aa det jag menade.Hade det inte vart nya naxx hade det vart en 61 (elite) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 (redigerat) Nya Naxx tror jag Klart det är det :) Jag tror inte Patchwerk är (skull) när man är 80 ^^. Har en fråga, hur kan jag ha dödat patchwerk i dk-noobspawn och i naxx är han värsta bossen? Bossar är alltid skull, så har det varit, det är onyxia etc. för 70's också Aa det jag menade.Hade det inte vart nya naxx hade det vart en 61 (elite) Nej, det skulle fortfarande vara en skull =p Redigerat 19 November 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 : D Har också raidat Naxx lvl 80 x) bild kommer upp snart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 HUr mycket HP ska man ha för att MTa i Naxx 10 man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 HUr mycket HP ska man ha för att MTa i Naxx 10 man?Eftersom man är 80 + gear och enchants har kommitså tror jag att över 20.000hp skulle duga. Dock blir det lite svårigheter om det blir big pulls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 HUr mycket HP ska man ha för att MTa i Naxx 10 man?Eftersom man är 80 + gear och enchants har kommitså tror jag att över 20.000hp skulle duga. Dock blir det lite svårigheter om det blir big pulls. Man baserar sina stats på bossarna, inte på trash mobs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 HUr mycket HP ska man ha för att MTa i Naxx 10 man?Eftersom man är 80 + gear och enchants har kommitså tror jag att över 20.000hp skulle duga. Dock blir det lite svårigheter om det blir big pulls. vi hadde en ganksa kass gearat tank och han låg på 30k hp ;I Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg