ExorZ Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 haha imba hur menar du att det är imba, är det parodi på nått eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 (redigerat) haha imba hur menar du att det är imba, är det parodi på nått eller ? Ta bort ett från varje nummer så blir det koden från Lost Redigerat 30 November 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Är man stor och stark så måste man vara snäll :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Är man stor och stark så måste man vara snäll :> hur kan du vara så stor?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Är man stor och stark så måste man vara snäll :> hur kan du vara så stor?? han åt sina grönsaker som liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Är man stor och stark så måste man vara snäll :> hur kan du vara så stor?? han åt sina grönsaker som liten Åt mina grönsaker som liten. Eller så höll jag på att gjorde en daily quest där jag skulle fixa lite bira från en dvärg och sedan döda lite gorlocs, men jag upptäckte att om man drack ölen så vart man större. Och man kunde få obegränsat från dvärgen. Så jag drack och drack sjukt mycket tills jag blev sjukt stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Är man stor och stark så måste man vara snäll :> hur kan du vara så stor?? han åt sina grönsaker som liten Åt mina grönsaker som liten. Eller så höll jag på att gjorde en daily quest där jag skulle fixa lite bira från en dvärg och sedan döda lite gorlocs, men jag upptäckte att om man drack ölen så vart man större. Och man kunde få obegränsat från dvärgen. Så jag drack och drack sjukt mycket tills jag blev sjukt stor. Ser mer ut som att du är på en gren eller nått på en Box för namnen på dom under är helt pixliga = du är inte nära dom, dock kan du ha zoomat ut som faen också (dock tror jag på dig men säger bara hur det ser ut för mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 (redigerat) Är man stor och stark så måste man vara snäll :> hur kan du vara så stor?? han åt sina grönsaker som liten Åt mina grönsaker som liten. Eller så höll jag på att gjorde en daily quest där jag skulle fixa lite bira från en dvärg och sedan döda lite gorlocs, men jag upptäckte att om man drack ölen så vart man större. Och man kunde få obegränsat från dvärgen. Så jag drack och drack sjukt mycket tills jag blev sjukt stor. Ser mer ut som att du är på en gren eller nått på en Box för namnen på dom under är helt pixliga = du är inte nära dom, dock kan du ha zoomat ut som faen också (dock tror jag på dig men säger bara hur det ser ut för mig) Vart ganska svårt att försöka få med andra i bild med tanke på att jag var så jeffla stor : / Btw, ifall du gör Secret Strenght Of The Frenzyheart questen någon gång så kan du testa själv : o) Redigerat 1 December 2008 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 (redigerat) Maylgos server first kill! Var väldigt nära att en annan guild på servern fick detta men som tur så gick vi som segrare ur realm first striden. ;) Redigerat 2 December 2008 av isMaNnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Trevligt. Sämst att man måste vara mounted dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Det är bara cirka 40% av fighten, de första 60% är vanlig combat.. eller, typ 20% är adds, men iaf =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 (redigerat) Lol. ;: Redigerat 2 December 2008 av Legolasswe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg