Lynott Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 druid alt Hurfan kan man binda mount på G? d; När jag kör pve så har jag alltid mount på G, fett j*vla skönt =D, eller nått ;D men på pvp så behöver man alla binds och bindar ruppture där tror ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 druid alt Hurfan kan man binda mount på G? d; Dont worry, har det på numpad 0 på mainen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 druid alt Hurfan kan man binda mount på G? d; Dont worry, har det på numpad 0 på mainen :D Shift+CTRL+Mousebutton 5 ftw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 druid alt Hurfan kan man binda mount på G? d; Dont worry, har det på numpad 0 på mainen :D Shift+CTRL+Mousebutton 5 ftw Det låter nice, ska testa ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 druid alt Hurfan kan man binda mount på G? d; Dont worry, har det på numpad 0 på mainen :D Shift+CTRL+Mousebutton 5 ftw Är det inte lättare att bara klicka på mountet ._.?.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 mm, tycker jag också glömmer bara bort att använda hot keys iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 druid alt Hurfan kan man binda mount på G? d; Dont worry, har det på numpad 0 på mainen :D Shift+CTRL+Mousebutton 5 ftw Är det inte lättare att bara klicka på mountet ._.?.. neeej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Ge er med att gå off topic nu! Lägger in två bilder, har dingat 71 nu, just. Och självklart så måste man ha en murloc bild för att follow the flow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 70 igår :D Igår morse när jag loggade in hade jag 6 sidor i brevlådan fulla med elder brev xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 http://img217.imageshack.us/img217/4703/wowscrnshotid6.jpg http://img217.imageshack.us/img217/wowscrnshotid6.jpg/1/w1680.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 den var nice, vilken level??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 den var nice, vilken level??? 80. Fick en ny mainhand från Sartharion igår. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg