Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?


Gäst Elite

Rekommendera inlägg

  • Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag specca Arms för några dagarasen. Så jag var fury innan. Man behöver mer hitrating när man har dw.

Du kan släppa 200 hit rating.

Fixa bättre enchant på ditt head, fixa den från ebon hold. Du har rep med dom vet jag eftersom du hade svärdet.

Fixa någon enchant alls på Axlar (Från sons, du borde vara minst honored.), chest(Powerful Stats) och legs(AP, agi leg armor).

Titanium Weapon Chain på vapen? Fixa 110 ap eller nåt.

Skippa är gröna gems och fixa blåa.

Fixa str enchanty på gloves istället för ht.

Ta bort alla dina hit gems och sätt dit str/crit istället.

 

För att summera. Din warrior har sämre stats än min death knight (förutom hit) som jag fortfarande har gröna quest items på. Fixa minst 30% crit, och kanske 500 ap till. Ny weapon enchant hjälper jävligt mycket.

 

 

Jag specca Arms för några dagarasen. Så jag var fury innan. Man behöver mer hitrating när man har dw.

Cap är fortfarande ~320

 

263. Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag specca Arms för några dagarasen. Så jag var fury innan. Man behöver mer hitrating när man har dw.

Cap är fortfarande ~320

 

263.

 

Så lite? Aja, är inte helt säker på warrior. Notera att titans miss återvänder i nästa patch, släng inte bort för mycket hitskit som du inte kan få tillbaka
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag specca Arms för några dagarasen. Så jag var fury innan. Man behöver mer hitrating när man har dw.

Du kan släppa 200 hit rating.

Fixa bättre enchant på ditt head, fixa den från ebon hold. Du har rep med dom vet jag eftersom du hade svärdet.

Fixa någon enchant alls på Axlar (Från sons, du borde vara minst honored.), chest(Powerful Stats) och legs(AP, agi leg armor).

Titanium Weapon Chain på vapen? Fixa 110 ap eller nåt.

Skippa är gröna gems och fixa blåa.

Fixa str enchanty på gloves istället för ht.

Ta bort alla dina hit gems och sätt dit str/crit istället.

 

För att summera. Din warrior har sämre stats än min death knight (förutom hit) som jag fortfarande har gröna quest items på. Fixa minst 30% crit, och kanske 500 ap till. Ny weapon enchant hjälper jävligt mycket.

 

 

1. Jag har problem med guld, när jag får en bättre hjälm eller när jag har en bättre hjälm.

2. Powerfull stats, om den behöver Abyss Crystal'er (Stavning?) så är den för dyr. 100-200g styck på min server.

3. mm, om det inte kostar för mycket

4. Då är jag fortfarande inte hitcappad som fury?

 

EDIT: Jag har skaffat 3x 16crit rating sockets. Har ett bra Meta crit gem, men behöver 2x blåa gems. Ska skaffa mer AP gems när jag har mer guld..

 

EDIT2: Skaffade head enchantet och har lagt greater Savagery på min Titansteel Destroyer/Mainhand. Har socketat lite nytt, dock gröna "perfect" gems.

Redigerat av p0wwA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_030409_105730.jpg

 

Skaffat full Dreadmist (+ Headmaster's Charge, epic staven från scholo :> ), tänkte gå på Deathmist sen men är visst hated med Gadgetzan ._. Så jag kan inte göra startquestet i linjen.

 

Annars hade jag också tänkt satsa på Nemesis :>

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...