Hivee Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Nytt guild, nya medlemmar, samma 1a på dps :) från thaddiusRibbiex, vilken tuffing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Min DK på moonglade som jag lirar på =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Varför händer det här alltid mej? :( Ha! Bra inlägg där Boffa, och Gamer95: Om det är Worldserver så är det ju World Server, alltså händer det för alla. Jao men dom varnar inte innan så man kan vara mitt i ett raid då det där händer :( Brukar vara "Server Shutdown in 05:00" och ibland krashar det bara utan att dem vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Varför händer det här alltid mej? :( Ha! Bra inlägg där Boffa, och Gamer95: Om det är Worldserver så är det ju World Server, alltså händer det för alla. Jao men dom varnar inte innan så man kan vara mitt i ett raid då det där händer :( Brukar vara "Server Shutdown in 05:00" och ibland krashar det bara utan att dem vet. Eller så borde man bara VETA att det KOMMER hände skitofta om man är på the maelstrom (Som gamer är :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Dkn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Coolt guildnamn ^^ Såhär ser min feta orc ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Locken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Locken. Skit fina namn på gubbarna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Coolt guildnamn ^^ Såhär ser min feta orc ut Dregel..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Locken. Skit fina namn på gubbarna :P Migga precis min lock, ville inte ha mitt gamla nick, så jag tog nåt som var lite oseriöst ;D dock är Bandyklubba en låt av Onkel Kånkel B) Funderar på att migga min paladin också, ska nog byta nick på den med. Den heter Efterblifvet ;O de andra orkar jag nog inte ens lvla lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Jag gillar guilden. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 (redigerat) Snart lvl 2 då. :D Okej, min riktiga då: (Han är egentligen lvl 41 nu, men har samma gear) Redigerat 24 April 2009 av Hilmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg