Hivee Skrivet 21 April 2009 Rapport Skrivet 21 April 2009 Nytt guild, nya medlemmar, samma 1a på dps :) från thaddiusRibbiex, vilken tuffing
ExorZ Skrivet 22 April 2009 Rapport Skrivet 22 April 2009 Varför händer det här alltid mej? :( Ha! Bra inlägg där Boffa, och Gamer95: Om det är Worldserver så är det ju World Server, alltså händer det för alla. Jao men dom varnar inte innan så man kan vara mitt i ett raid då det där händer :( Brukar vara "Server Shutdown in 05:00" och ibland krashar det bara utan att dem vet.
DonaldDuck Skrivet 22 April 2009 Rapport Skrivet 22 April 2009 Varför händer det här alltid mej? :( Ha! Bra inlägg där Boffa, och Gamer95: Om det är Worldserver så är det ju World Server, alltså händer det för alla. Jao men dom varnar inte innan så man kan vara mitt i ett raid då det där händer :( Brukar vara "Server Shutdown in 05:00" och ibland krashar det bara utan att dem vet. Eller så borde man bara VETA att det KOMMER hände skitofta om man är på the maelstrom (Som gamer är :P)
Rullis Skrivet 22 April 2009 Rapport Skrivet 22 April 2009 Coolt guildnamn ^^ Såhär ser min feta orc ut
Mintplanta Skrivet 22 April 2009 Rapport Skrivet 22 April 2009 Coolt guildnamn ^^ Såhär ser min feta orc ut Dregel.....
Sportlov Skrivet 23 April 2009 Rapport Skrivet 23 April 2009 Locken. Skit fina namn på gubbarna :P Migga precis min lock, ville inte ha mitt gamla nick, så jag tog nåt som var lite oseriöst ;D dock är Bandyklubba en låt av Onkel Kånkel B) Funderar på att migga min paladin också, ska nog byta nick på den med. Den heter Efterblifvet ;O de andra orkar jag nog inte ens lvla lol
Musten Skrivet 24 April 2009 Rapport Skrivet 24 April 2009 (redigerat) Snart lvl 2 då. :D Okej, min riktiga då: (Han är egentligen lvl 41 nu, men har samma gear) Redigerat 24 April 2009 av Hilmer
Rekommendera inlägg