Svampen2 Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Någon annan som har fått den här cp saken? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Någon annan som har fått den här cp saken? :PRofl, den buggen har jag inte sett förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Level 202? Beta testar väl åt WoWs 15:e expansion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Ja... Såhär ser väl jag ut. Inte mycket att se då mitt gear suger. Rippat rakt igenom ZF och SM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Level 202? Beta testar väl åt WoWs 15:e expansion Den heter Wrath of the Patch King Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yillian Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Level 202? Beta testar väl åt WoWs 15:e expansion Den heter Wrath of the Patch King Okej.. Det var nog det sämsta skämtet jag hört.Det fick mig att dö lite inne. Oh.. my.. go-no wait.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Idag vann jag en ny helm och t7.5 shoulders Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Biff mageN inte kunnat lvla på ett tag drog 75 nyss ba 5lvlar kvar hehehe D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Dinga 80, drog några heroics och fick Nexus macen på första :) en druid jag känner gick 9 gånger för den. Nice heal där du Fick 'Gloves of the Fang'' i WC på första försöket och dom har 1-2% i drop rate, fast jag orkar inte spela på den gubben längre det var bara tillfälligt med en polare. Gubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Dinga 80, drog några heroics och fick Nexus macen på första :) en druid jag känner gick 9 gånger för den. Nice heal där du Fick 'Gloves of the Fang'' i WC på första försöket och dom har 1-2% i drop rate, fast jag orkar inte spela på den gubben längre det var bara tillfälligt med en polare. Gubben Dock är WC lite lättare att spamma än Nexus hc, wc går man ju hur många gånger man vill om man har en boost. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 tja, jag och BURKEN puggar naxx http://img4.imageshack.us/img4/1214/finalvooyage.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 (redigerat) Har börjat lite smått med arena. Är dock inte bra som rogue än :> (Btw, kan någon tacts mot Retri/Disc som Rogue/Resto druid?) :) Redigerat 4 Maj 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg