Blitzcat Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Sålde min shaman för 4 månader sen, men har köpt mig ett nytt acc för att lire arena med några irl polare. tillbaka i träsket >_< ingen pve för mig nu dock, tar allt för mycket tid. Gz till 2k instant rating samma dag du dingar 80. Retri PvP guide: Bind 1-4 1. Crusader strike 2. Divine Storm 3. Judgement 4. Hammer of Justice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 http://img7.imageshack.us/img7/4396/lolster.jpg Ny frilla :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 http://img7.imageshack.us/img7/4396/lolster.jpg Ny frilla :lol: Fin Frankenstein, skaffa rufs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Nowaai , he's cute :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Sålde min shaman för 4 månader sen, men har köpt mig ett nytt acc för att lire arena med några irl polare. tillbaka i träsket >_< ingen pve för mig nu dock, tar allt för mycket tid. Gz till 2k instant rating samma dag du dingar 80. Retri PvP guide: Bind 1-4 1. Crusader strike 2. Divine Storm 3. Judgement 4. Hammer of Justice Ska dock spela som holy ;) eller ja, speca holy shock och resten i retri. typ shockadin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Sålde min shaman för 4 månader sen, men har köpt mig ett nytt acc för att lire arena med några irl polare. tillbaka i träsket >_< ingen pve för mig nu dock, tar allt för mycket tid. Gz till 2k instant rating samma dag du dingar 80. Retri PvP guide: Bind 1-4 1. Crusader strike 2. Divine Storm 3. Judgement 4. Hammer of Justice Ska dock spela som holy ;) eller ja, speca holy shock och resten i retri. typ shockadin Paladin är faceroll oavsett spec. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Sålde min shaman för 4 månader sen, men har köpt mig ett nytt acc för att lire arena med några irl polare. tillbaka i träsket >_< ingen pve för mig nu dock, tar allt för mycket tid. Gz till 2k instant rating samma dag du dingar 80. Retri PvP guide: Bind 1-4 1. Crusader strike 2. Divine Storm 3. Judgement 4. Hammer of Justice Ska dock spela som holy ;) eller ja, speca holy shock och resten i retri. typ shockadin Paladin är faceroll oavsett spec. Om du anser att paladins är faceroll kan du säga mig vilken klass som inte är faceroll ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 (redigerat) :) Redigerat 15 Maj 2009 av WahWah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 :)Nice, köpte du WoW eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 :)Nice, köpte du WoW eller? Aa :) TBC och vanliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg