w4nkarN Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Pre WoTLK aight? För lat för att lägga in en bild, så jag tar en video när jag OTar Auriaya (Vem älskar itne Scatman?), sedan gjorde jag ett antal fel, stog bakom bossen och försökte tanka den hoppande katten, som någon sa att jag skulle ta upp, ssedan så vår GM att den ska vi bara skita i Necromancer; T8.5* T8.5, det var som... Aja, han är överbra iaf. Men vilket addon gör den där need/greed/pass saken coolare som du har på din video? Är det typ dominos egen need/greed/pass sak eller? Och nej, jag vet inte vad need/greed/pass saken heter egentligen... EDIT: Jag kom på att det kanske heter looting table :S Looting table't är XLoot, jag kör Bartender4 inte Dominos Jaha, tack för det Och som zitroz sade så är du faktiskt riktigt bra på WoW för att vara 12 år Hehe, här sitter man och väntar på att Scatman ska ta slut, så börjar den om direkt den tar slut :D Jo, för att vara 12 så är du bra då dom flesta 12 åringarna kan inte (så bra) engelska. :P : p tack, det var typ barar 10 sec så jag tog Scatman igen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) Han är inte bara den bästa 12 åringen som spelar wow jag har sett (säger jag som bara är 13 xP) utan en av dom bästa wow spelarna jag har sett ;) EDIT: säger jag som är 13 menade jag bara att det inte är så stor skillnad på 12 och 13, så det inte miss uppfattas Redigerat 27 Juni 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Min loladin :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Han är inte bara den bästa 12 åringen som spelar wow jag har sätt (säger jag som bara är 13 xP) utan en av dom bästa wow spelarna jag har sätt ;) EDIT: säger jag som är 13 menade jag bara att det inte är så stor skillnad på 12 och 13, så det inte miss uppfattas Ehum... Hur kan du se i filmen att han är en av dom bästa wow spelarna du sett? Det han gör är inge svårt, men för en 12 åring att klara engelskan för att raida ulduar och ens förstå wow är ovanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 men alltså han raidar ju ulduar? då blir han ju på topp i mina ögon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 men alltså han raidar ju ulduar? då blir han ju på topp i mina ögon ;)Nja ulduar 10 just nu är lika svårt som naxx :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 (redigerat) ja men jag raidar inte mycket naxx och inge ulduar så då ser ju ja upp på honom :D Redigerat 27 Juni 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 men alltså han raidar ju ulduar? då blir han ju på topp i mina ögon ;)Nja ulduar 10 just nu är lika svårt som naxx :P Då hade vi clearat Ulduar ez :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 men alltså han raidar ju ulduar? då blir han ju på topp i mina ögon ;) Nja ulduar 10 just nu är lika svårt som naxx :P Då hade vi clearat Ulduar ez :P Har ni inte det? Vi tar hela inklusive hardmodes på en kväll ex mimiron, sjukt lätt, lika trist som naxxramas när man har gjort det en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 (redigerat) men alltså han raidar ju ulduar? då blir han ju på topp i mina ögon ;) Nja ulduar 10 just nu är lika svårt som naxx :P Då hade vi clearat Ulduar ez :P Har ni inte det? Vi tar hela inklusive hardmodes på en kväll ex mimiron, sjukt lätt, lika trist som naxxramas när man har gjort det en gång pve is hard srsly. :D Redigerat 27 Juni 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 men alltså han raidar ju ulduar? då blir han ju på topp i mina ögon ;) Nja ulduar 10 just nu är lika svårt som naxx :P Då hade vi clearat Ulduar ez :P Har ni inte det? Vi tar hela inklusive hardmodes på en kväll ex mimiron, sjukt lätt, lika trist som naxxramas när man har gjort det en gång Mitt gille har vart,,, lite speciellt. Vi clearade inte naxx förän typ 3 månadersen, vi har nästan inga "lojala" person, sedan är vi mer en socialt gille än hardcore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 men alltså han raidar ju ulduar? då blir han ju på topp i mina ögon ;) Nja ulduar 10 just nu är lika svårt som naxx :P Då hade vi clearat Ulduar ez :P Har ni inte det? Vi tar hela inklusive hardmodes på en kväll ex mimiron, sjukt lätt, lika trist som naxxramas när man har gjort det en gång Mitt gille har vart,,, lite speciellt. Vi clearade inte naxx förän typ 3 månadersen, vi har nästan inga "lojala" person, sedan är vi mer en socialt gille än hardcore Fair enough Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg