Hivee Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Min Warr Gnome Lv80. Även om det var retail så har du cp gear :S haha men vad tänkte du på? <.< Kanske aldrig spelat förut :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mollen Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Min Warr Gnome Lv80. Även om det var retail så har du cp gear :S haha men vad tänkte du på? <.< Vadå? : S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Min Warr Gnome Lv80. Även om det var retail så har du cp gear :S haha men vad tänkte du på? <.< Vadå? : S Ganska uppenbart att de är private. Vem har alla sina chars i SW. Och typ tre Warriors på samma realm. CP gear dessutom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Private Server är det ja, men Prot PvP warriors gearar på det sättet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 (redigerat) Det finns ingen server som heter Cozy, så det är garanterat privatserver. Undvik sånt på fuska tack. Redigerat 28 Februari 2010 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Min Warr Gnome Lv80. Att du censurerat wotlk-logon gjorde min dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mollen Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Orka bry sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Prällen during epic fight alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Orka bry sig."Jag har 10 st 80s!" "Private." "Faaan.. Aja men fan, vem bryr sig lixom... nördar är ni allihopa, allihopa, allihopa!" Måste ju bara gå DM, det är ju klassiker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Orka bry sig."Jag har 10 st 80s!""Private." "Faaan.. Aja men fan, vem bryr sig lixom... nördar är ni allihopa, allihopa, allihopa!" Måste ju bara gå DM, det är ju klassiker. Gissar på att du hade rätt tråkigt? xD Gå MC istället. Det är en klassiker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 http://data.fuskbugg.se/skalman01/omgoneone.png B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 BTT: Min första legendary.. med duration.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg