NossLoad Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Vi fick ner henne/honom på 26 man =) Blev dock besviken över att jag inte hann kolla om det var en hon/han xD Ifall det hade varit en han hade det nog inte varit rött i rummet utan helt krit vitt och så skulle onyxia ha en typ pause mitt i för att du vet.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Nu har jag bestämmt mig för att sitta bland alla blood elfs och rp:a va... Skaffat fett nice rp clothes B) http://img174.imageshack.us/img174/9669/arghgm3.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 säg inte att du förstörde din reputation me Steamwheedle för dom där.. Friendly me Bloodsail Buccaneers antar jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 säg inte att du förstörde din reputation me Steamwheedle för dom där.. Friendly me Bloodsail Buccaneers antar jag? Jo, lätt värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Jag är också friendly med dom, kul när man får ständiga whispers när man har sakerna equippade... Och ja, det är värt det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Vad för EquipMents får man av Bloodsail Buccaneers? Kan ni inte ens gå in i Bootybay och dom Andra Gobling-Städerna nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 På neutral får man helt gratis en tröja, ett par byxor, bälte och skor av Firalon (stavas så va?), dom har inga stats men ser fräcka ut. På Friendly får man sin pirathatt (för ett quest att döda två snubbar på en "balkong" på Innet i Booty Bay) som har stamina och kan användas för att summona en non-combat pet papegoja (med unik röd/svart skin). Och nej, man kan inte besöka några Steemwheedle Cartel städer. (Som tur var är inte Area 52 i Outland Steemwheedle-kontrollerat så man kan questa där) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Jobbigt att man inte kan komma in på Gobling-Städerna...Men efter man har fått pirat sakerna kan man ju döda Bloodsails tills man får natural med Steemwheedle Cartel igen xD. För att få Friendly med dom piraterna (bloodsail) så ska man väll Döda massa goblings va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Japp, eller andra NPCer i Booty Bay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Kommer några Städer i Outlands vara Steemwheedle Cartel kontrollerade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 (redigerat) Inte vad jag vet, den enda goblin staden i hela Outlands är Area 52. (fast nu ska vi inte spåra ur :P) Här är Heal, min lvl 4 Paladin! ;) Redigerat 16 Januari 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Kommer med en ny screenshot på min Hunter ikväll. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg