Snake Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Fräck, DonkeN! :) Har lite bättre gear nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 http://img329.imageshack.us/img329/2725/cilyanprotmu1.jpg Fick göra cirka 10runs Shattered Halls för och få hjälmen, det var ganska jobbigt men man fick bland annat fist weapon och mycket reputation för att kunna låsa upp heroic dungeons i hela Hellfire Citadel ;) Orka DPS i tanking saker, men grattis till myket bättre EQ än vad du hade förut =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Fräck, DonkeN! :) Har lite bättre gear nu. Tack ;) Burken, det går ibland segt och grinda med svärd och sköld så jag duel weildar ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 hehe kan förstå det, med min orc warrior när an var lv 20 hadde jag 2 st ... har glömt bort vad dom heter, men det är 2 st blåa vapen från WC, dom heter Viper Sting eller något, fast jag grinda välldigt lätt med dom så jag hadde dom till lv 33 då jag fick Whirvelwhind axe xP OBS: detta hadde ingentligen inget med donkens inlägg och göra med det jag ville säga var att jag förstår att det är trögt och grinda med sköld... fast jag tog den långa vetiationen xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Men om jag ska ta flera mobs samtidigt så är det sköld, pågrund av att de nice och blocka hela tiden och göra revenge *jag har improved revenge*. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Men om jag ska ta flera mobs samtidigt så är det sköld, pågrund av att de nice och blocka hela tiden och göra revenge *jag har improved revenge*. Juuust det, du är ju protection... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 (redigerat) Här är min hunter :D lvl 66...Ser ganska ful ut som ni ser :) Här är jag som en Furbolg :) Redigerat 1 Mars 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Min warrior kanske inte ser mycket ut för världen men jag tycker han är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RoXeR Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 LoL :meddum: Gå in på Genjuros och kolla Jontex min char lvl 64 ska nog boosta till 65 imrn^^ adda mig som vän så kan jag kanske visa er charen.^^ :gitarr: Ps. Han e gnome warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Så brukar jag se ut när jag rp'arhttp://img61.imageshack.us/img61/4170/rphi2.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Vad hända med din "Wrath" hjälm. Vad hände med din gröna Wrath hjälm. Här är min gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 (redigerat) Han sa att det var RP gear, jag skulle nog inte heller ha på mig en robothjälm med ett stort yxblad på då. ;) Redigerat 2 Mars 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg