Boffaroffe Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 haha nice, synd bara att in 67 mage tar mer :P kanske :D Om du menar "Your Whirlwind crits Rokmar The Crackler for 1407" så är whirlwind endast en extra atk som gör lika mycket skada som ett vanligt slag (används om man får för mycket rage :P), jag har möjligheten att lägga till 1000 dmg genom att använda mortal strike (5 sek cd, instant atk) eller heroic strike (3,8 sek cd (beroende av vapnets speed)).Så dina 4k pyroblasts med 6 sek castingtime kan ta sig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Denna är min lilla Gnome Twink ^^ bah det gick inte ladda upp den..hjälp? oh visst <.< Ofta att du glömde och trycka på ändra <.<? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 vad menar du??jag försöke ladda upp den men då ändrades den tillbacka och filen avbröts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 haha nice, synd bara att in 67 mage tar mer :P kanske :D Jag skämtade bara med dig :-) jag har en 70 warrior så jag vet vad det är...Och mina 6,5k pyroblast med 6 sek castingtime kan du inte göra nåt åt när du är en gris, hehe :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Tomato, hur vet du att han inte kan göra 6.5k damage på mindre än 6sekunder? Deathwish, Mortal Strike, Heroic, sen whirlwind. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 eller om man är undead så tar man bara will of forsaken och pummlar han så är det kört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Kan man specca Deathwish , och Mortal Strike sammtidigt? imbah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Denna är min lilla Gnome Twink ^^ bah det gick inte ladda upp den..hjälp? nejdå, men om man dubbelpostar blir det istället såhär post ett dubbelpost =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Kan man specca Deathwish , och Mortal Strike sammtidigt? imbah Jupps, det kan man. :P sen BC kom ut i alla fall. (MS = 31 point talent, DW = 21 point) tillbaka till trådens egentliga samtalsämne. Fast först, min UD Kossa. Min char heter Popsicle, men vill döpa om honom till Mrtotem pga Denna bild...<.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Kan man specca Deathwish , och Mortal Strike sammtidigt? imbah Ja, http://www.wowhead.com/?talent=pVMhdAioz0diZE00V0xo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Min warrior :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Achmanhabidi. Jag bytte bort min Warrior mot en Hunter för ett tag sedan, p.g.a av att jag hade tröttnat på den. Så jag levlade den lite, geara up den lite och raida lite Karazhan med den. =) http://img524.imageshack.us/img524/4708/wo...07123006qu0.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg