Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?

Gäst Elite

Rekommendera inlägg

• Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

lal, man speccar det man tycker känns bäst?

Om man ska raida på 70, då kan man inte specca det som man tycker är bäst om det suger för raids. Man måste tänka på vad som är bättre

Om din guild kräver att du speccar om till en viss build som du inte trivs med, och du gör det, är både du och din guild konstiga. Man bör specca det som tillför raiden mest, ja, men hur kan inte någon annan bestämma eftersom det är du som spelar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[swiftsteel Shoulders]

http://thottbot.com/i32570

Dom e jäkla coola, du

lal, man speccar det man tycker känns bäst?

Om man ska raida på 70, då kan man inte specca det som man tycker är bäst om det suger för raids. Man måste tänka på vad som är bättre

Om din guild kräver att du speccar om till en viss build som du inte trivs med, och du gör det, är både du och din guild konstiga. Man bör specca det som tillför raiden mest, ja, men hur kan inte någon annan bestämma eftersom det är du som spelar?

Konstigt? Nej.

På 80% av alla seriösa raiding guilds, när man gör en application, frågar dom "Will you be willing to change your spec if it is required for the guild\'s benefit?", du kan inte vara en sug skit spec och vara under din tank på damage, och tro att du ska få raida med det bara för att det känns bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså Karamba varför inte spela sin egen char istället för att låta nån annan bestämma hur du ska forma denne?

Låter förjävligt att behöva ta riktlinjer och spela nåt annat än man vill för att passa med i en social krets.

Tycker man missar halva grejen med spelet om man inte spelar som man själv vill med sin egenutformade gubbe. Man gör väl synnerligen bättre ifrån sig om man spelar på det sättet man vill och kan finna inspiritation ifrån.

Men om du vill specca om för ett gille så gör du det. Bryr mig inte. Rövslickare.

Min gubbe e coolare än din oavsett specc

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Påminner om min gamla raiding guild där ja va tvungen att specca MM. sög, så ja gjorde antagligen mindre dmg än som BM.

lämnade guilden senare..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ähm visst, såhär då, en warrior med tank-gear ska joina nåt bra raiding guild, dom frågar vilken spec man har, då säger man "Jag är speccad 18/40/0, jag tycker det är skönare att göra DPS som en tank och det känns bäst för mig". Tror ni seriöst att någon skulle ta den personen i sitt guild som tank?

Långsökt javet, men ett exempel

Redigerat av Karamba
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Ähm visst, såhär då, en warrior med tank-gear ska joina nåt bra raiding guild, dom frågar vilken spec man har, då säger man "Jag är speccad 18/40/0, jag tycker det är skönare att göra DPS som en tank och det känns bäst för mig". Tror ni seriöst att någon skulle ta den personen i sitt guild som tank?

Långsökt javet, men ett exempel

så långsökt att det inte funkar här. här är det mellan olika talents för dmg. t ex arms eller fury, MM eller BM, Combat eller whatever

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju sant att man ska Specca så man tycker, men om man är i en seriös raiding guild handlar det ju om att specca så att man får så bra skada som möjligt, och den man kan spela best.

Rövslickare. Min gubbe e coolare än din oavsett specc

lol :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...