Crys Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 http://img156.imageshack.us/img156/1259/62453237lb7.jpg Real deal kk? Deal :) snygga shoulders. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 lal, man speccar det man tycker känns bäst?Om man ska raida på 70, då kan man inte specca det som man tycker är bäst om det suger för raids. Man måste tänka på vad som är bättre Om din guild kräver att du speccar om till en viss build som du inte trivs med, och du gör det, är både du och din guild konstiga. Man bör specca det som tillför raiden mest, ja, men hur kan inte någon annan bestämma eftersom det är du som spelar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 [swiftsteel Shoulders] http://thottbot.com/i32570 Dom e jäkla coola, du lal, man speccar det man tycker känns bäst? Om man ska raida på 70, då kan man inte specca det som man tycker är bäst om det suger för raids. Man måste tänka på vad som är bättre Om din guild kräver att du speccar om till en viss build som du inte trivs med, och du gör det, är både du och din guild konstiga. Man bör specca det som tillför raiden mest, ja, men hur kan inte någon annan bestämma eftersom det är du som spelar? Konstigt? Nej. På 80% av alla seriösa raiding guilds, när man gör en application, frågar dom "Will you be willing to change your spec if it is required for the guild\'s benefit?", du kan inte vara en sug skit spec och vara under din tank på damage, och tro att du ska få raida med det bara för att det känns bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Du gör bättre dmg och tillför raiden mer om du kan din specc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 (redigerat) Asså Karamba varför inte spela sin egen char istället för att låta nån annan bestämma hur du ska forma denne? Låter förjävligt att behöva ta riktlinjer och spela nåt annat än man vill för att passa med i en social krets. Tycker man missar halva grejen med spelet om man inte spelar som man själv vill med sin egenutformade gubbe. Man gör väl synnerligen bättre ifrån sig om man spelar på det sättet man vill och kan finna inspiritation ifrån. Men om du vill specca om för ett gille så gör du det. Bryr mig inte. Rövslickare. Min gubbe e coolare än din oavsett specc Redigerat 25 Oktober 2007 av Slasktratt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Påminner om min gamla raiding guild där ja va tvungen att specca MM. sög, så ja gjorde antagligen mindre dmg än som BM. lämnade guilden senare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 (redigerat) Ähm visst, såhär då, en warrior med tank-gear ska joina nåt bra raiding guild, dom frågar vilken spec man har, då säger man "Jag är speccad 18/40/0, jag tycker det är skönare att göra DPS som en tank och det känns bäst för mig". Tror ni seriöst att någon skulle ta den personen i sitt guild som tank? Långsökt javet, men ett exempel Redigerat 25 Oktober 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Ähm visst, såhär då, en warrior med tank-gear ska joina nåt bra raiding guild, dom frågar vilken spec man har, då säger man "Jag är speccad 18/40/0, jag tycker det är skönare att göra DPS som en tank och det känns bäst för mig". Tror ni seriöst att någon skulle ta den personen i sitt guild som tank? Långsökt javet, men ett exempel så långsökt att det inte funkar här. här är det mellan olika talents för dmg. t ex arms eller fury, MM eller BM, Combat eller whatever Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Det är ju sant att man ska Specca så man tycker, men om man är i en seriös raiding guild handlar det ju om att specca så att man får så bra skada som möjligt, och den man kan spela best. Rövslickare. Min gubbe e coolare än din oavsett specc lol :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Min 70 är för ful för att visas :D Kanske slänger upp en bild på den med en kostym och en pumpa på sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 min lock min pala min rogue Character list - Burning Legion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Snyggt, hur får man ett sånt där Elite Portrait? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg