Dezen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 okej, Då ska jag nog lägga ner min kamp ^^ Men det har iaf inte hänt nått för mej, men de kan vara för att jag inte har samma verision som behövs för msn 8.0 Beta ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Nya saker: Snabbmeddelande offline - du kan skriva något som när du chattar online med någon, och när den nästa loggar in ser den det. Snyggare design (host) snygg desing, visst visst... (om man har dålig smak så) Redigerat 21 April 2006 av Kyle_Katarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Har alla redan en patch så man kan skicka skitmånga vibbar? Annars har jag ett program som tar bort begränsningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) Långa namn då ska ni se på detta hade jag i julas. ----------> Garbage_Man <---------- Hämtar Dina Sopor Hemma Hos Dig Kostnadsfritt Ring Bara 070-blablabla. Sen fick det inte plats mer. [EDIT] Tio streck var det. Redigerat 24 April 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 vaaa?! 10streck vad menar du förvirad :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Har alla redan en patch så man kan skicka skitmånga vibbar? Annars har jag ett program som tar bort begränsningen. kan du skicka den till mig? (skicka PM) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 vaaa?! 10streck vad menar du förvirad :S På pilens streck >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.