SFrisk Skrivet 17 April 2006 Rapport Skrivet 17 April 2006 Hej! Jag är väldigt sugen på att köpa slaget om midgård 2. Men de e ett problem... min data skulle aldrig klara av det.. Är det värt att betala 100 kr mer för att istället köpa det till x360?? Citera
Aegzor Skrivet 17 April 2006 Rapport Skrivet 17 April 2006 jag tycker att de verkligen e värt de, om du inte har nån bra dator - men en 360 så är det de bästa du kan göra, för Slaget om Midgård passar både till dator o konsoll !! Citera
pollenallergi Skrivet 17 April 2006 Rapport Skrivet 17 April 2006 Har du en dator som klarar av spelet så är det klart du ska köpa det till PC. RTS funkar alltid bäst med mus och tangentbord Citera
Aircondition Skrivet 17 April 2006 Rapport Skrivet 17 April 2006 Det ska du göra. Men helst inte till nån konsoll. Till PC ska det vara. Då är det mer känsla. Men har du kass dator så köp det till Xbox 360. Har inte spelat det där men tror att det är ok. Citera
SFrisk Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Skrivet 17 April 2006 Mm jag har sett några filmer på det till 360 och jag tror att de kommer att vara bra kontroll på konsollen också. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.