miniman Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hur gör man en egen font och kan någon några bra fonter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Du kan iaf skaffa fonter på Dafont.com Göra egna vet jag inte..ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag vet att det finns på dafont men har du några tips på bra fonter 2:det var synd vet någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Det beror på vad man har för stil, vad man gillar. Så jag lämnar över det till dig, du ser ju exempel på hur de ser ut på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 men jag vill veta vad ni gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Visitor och Pricedown. Pricedown, är GTA-texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Om du har XP, klicka start>Kör och skriv in eudcedit.exe så startar den inbygda "tecken-skaparen", jag har själv alldrig andvänt den men du kan ju testa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ladda ner Font Creator (tror jag) på download.com eller dylikt. sök på google ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Xirod är snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 i den inbyggda skaparen ser man ju pixlarna i tecknen :P men det finns en på download som Zimens sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 vilken är lättast 2 tack alla fortsätt med att säga fonter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Defuse är snyggt, tycker jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.